Camping Cesky Raj in Kneznice (bij Jicin)

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

wie heeft meer info over camping cesky raj bij jicin.
moet je reserveren voor de zomervakantie, hoe zijn de kampeerplaatsen (we hebben een vrij grote tent), is er speelgelegenheid voor kinderen van 3 en 6 jaar?
 
Re: camping cesky raj bij jicin

het vervelende is dat ze geen prijzen op de website zetten.in het hoogseizoen zeker reserveren.plaatsen bij het huis zijn erg mooi.(waarschijnlijk al vol geboekt) het ruime veld achter het huis biedt aardig wat ruimte maar geen schaduw.als je er met de caravan daar naar toe rijdt,niet direct het terrein op maar achter het huis langs.anders kun je bijna niet draaien.(zit iedereen te genieten hoe je weer weg moet komen.)
 
Re: Info over camping Cesky Raj bij Jicin?

dank voor jullie reacties, heb inmiddels gereserveerd, volgens het gastenboek is de reactie hierop erg traag, ben benieuwd dus

jacqueline
 
Re: Camping Prihrazy en camping Cesky Raj vlakbij Jicin?

Onze ervaring met camping Cesky Raj was goed. Het zwembad was krap om met zn allen in te gaan, maar schoon. Ook het sanitair was er uitstekend. Er komt veel jeugd van alle leeftijden. Voornamelijk zijn er veel Nederlanders op deze camping, ik weet dat het in bezit is van Tsjechen maar wordt mede ondersteund door een Nederlands stel. De camping op zich was toen niet zo heel groot, 2 kleine veldjes en met de drukte viel het ook erg mee.
 
Camping Cesky Raj in Kneznice

Van de zomer willen wij naar bovenstaande camping in Kneznice, vlakbij Jicin. Wie kan mij wat vertellen over deze camping.
Wie weet er verder nog een leuke camping in het Boheems Paradijs. Wij zoeken een rustige camping met schoon sanitair, wasmachine, kinderspeelplaats o.i.d. en ruime standplaatsen. Wat wij NIET zoeken is een camping met volop vertier (zoals bijv. Liscifarma).
groeten, Ingrid
 
Ik vond het een heerlijke rustige camping, maar met een xtra veldje voor meer gasten, is het (schone )sanitair, toch wel weinig , voor zoveel gasten (2x2 douches voor Dames en Heren)We stonden vlakbij het sanitair en werden gek van de schijnwerper , die aangaat als je het sanitair nadert.......
 
Hoi Cor,
Op de site van Cesky ray in Kneznice moet je even op F11 drukken. Dan krijg je de prijslijst, het gastenboek en een e-mailadres!
Wij zijn in 2004 op deze camping geweest, net na de bouwvak. Het was toen erg rustig.
Ru-Li
 
Cesky Raj

Hallo allemaal,

Het wordt weer tijd om te kijken voor de vakantie 2007.
Nu zitten we te denken aan een camping in Cesky Raj.
Het gaat om deze camping: Pension/Camping Kneznice.
Kan iemand daar zijn ervaringen over delen? En wie kan ons vertellen hoe het met de nationaliteiten zit op deze camping?
We zijn afgelopen zomer op camping Kovarna geweesten, misschien zijn we daar wel te veel verwend.

RonK
 
Wij hebben vorig jaar juli twee weken op een naburige camping doorgebracht, maar hebben enkele keren gegeten in het restaurant van camping/pension Kneznice. Het is een klein terrein dat toen erg vol stond (wel toptijd hoogseizoen) en er waren vrij veel landgenoten. Over het sanitair kan ik niet oordelen. Er is een klein zwembad. De camping leek mij een rustige sfeer te hebben. Je keus voor het Boheems Paradijs vind ik een hele goede: het is een zeer bezienswaardige streek!
 
Wij zijn in 2004 op deze camping geweest.
Naar ons idee iets te veel landgenoten (sommige mensen kiezen er echter voor)
Je hebt een appelboomgaard waar voornamelijk mensen staan die er al jaren komen, en een extra veld, waar wij stonden.
Als we geweten hadden dat er zoveel landgenoten waren hadden wij hier niet voor gekozen, we hebben er echter wel een hele leuke 10 dagen beleefd!
De mensen uit de boomgaard organiseerde regelmatig wat, en we zijn 2 keer met zo'n uitstapje meegeweest (Reuzengebergte en Praag).Hartstikke leuk, alleen minder dat sommige mensen als je aankomt in Praag menen dat ze luidkeels Hollandse voetballiedjes moeten zingen.
Maar weer over de camping; zwembad was heerlijk (geen speciaal kinderbad), de jeugd trok van groot tot klein met elkaar op,kwaliteit restaurant vonden we heel goed en superlieve bediening, omgeving erg mooi.
Wat wil je nog meer weten?
Groetjes Arieke.
 
camping cesky raj

Ik ben op zoek naar een camping in tsjechie. Ik heb reacties gelezen over camping cesky raj, maar die zijn al wat gedateerd. Is er ook iemand die er onlangs is geweest en zijn ervaring wil delen?
 
Echt eens proberen! Een aanrader.

Hoi Nicoletimmer,

Ons bezoek aan Ceske Raj was inderdaad al even geleden en wij zijn daarna nog 3x naar Tsjechie geweest.
Maar Ceske Raj springt er voor ons nog steeds bovenuit.
Douches met douchegordijnen die eens niet doorzichtig zijn.
Een echt zwembad, met pomp en verwarmd dmv zonnecollectoren.
Broodjesservice op de camping, spotgoedkoop. Mogelijkheid tot eten in het restaurant. Dit alles bij elkaar zijn wij de andere keren niet meer tegengekomen.
Wij hebben er dus nog steeds goeie herinneringen aan!:top:
 
Camping Cesky Raj is zeker de moeite waard. Er heerst een zeer goede sfeer en velen komen, mede doordat kinderen, ongeacht hun leeftijd er weer heen willen, dan ook terug. Enige nadeel is dat je niet altijd verzekerd bent van warm douchewater maar bijna iedereen neemt dat voor lief. Er wordt aan gewerkt om dit te verbeteren maar de grootste oorzaak is dat kinderen (na het zwemmen en het koud hebben) onder de douche gaat staan (gratis) en zo is de boiler (elektrisch) gauw leeg.
 

Ad Verschoor

Donateur
Hoi Miranda, als je deze camping intikt in Google lees je aardig wat reacties van mensen die er geweest zijn. Willen jullie daar heen? Deze camping ligt overigens niet in het Reuzengebergte, maar bij Jicin. Wij zijn er vorig jaar en dit jaar geweest. Jicin is een mooie plaats en het Boheems Paradijs een schitterend gebied.
 
Miranda, een zeer prettige, gezellige, ""camping Cesky Raj"". Jaren gestaan en ieder die er is geweest komt terug.

Jinolice raad ik je niet aan.
Veel lawaai, kleine plaatsen.
 
Bovenaan