Camping Bukovina Buiten

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Onderstaande kwam ik tegen van de eigenaar van Bukovina op FB en ben nu zo brutaal om het hier te plaatsen:
Hallo Forum members. En dank voor het posten 'wereldreiziger'. Gerben Clements hier..... Ik ben zelf maar weer even lid geworden om dit topic te kunnen volgen en beantwoorden. Meneer 'hoihoi' is dus Sebastiaan Lousberg en is de bedrieger waar ik in mijn Facebook post op doel. Hij is bij meerdere NL campings in CZ geweest dus meerdere mensen zullen hem kennen. Is er iemand die het Belgische kenteken van zijn oude donkerblauwe Ford Mondeo Station wellicht weet? Er zal vandaag of morgen aangifte tegen hem gedaan worden in CZ. Dan wordt hij gezocht in België, Duitsland, Nederland en ook Tsjechië. Heeft hij bij anderen wellicht iets gejat? Laat het weten of doe aangifte. Laten we met z'n allen het net rondom hem sluiten om hem te beletten zijn ongure praktijken te kunnen continueren.
Groet,
Gerben Clements, BukovinaBuiten.
 

Ad Verschoor

Donateur
Gerben uitstekend om je te mengen in de discussie rondom Hoihoi. Je hebt wellicht gezien dat zijn inbreng enige irritatie veroorzaakte onder leden van dit forum. Het lijkt me goed ook te laten weten hoe het nu gaat met de camping Bukovina - buiten. Uit de voorgaande discussie blijkt dat nogal wat leden van dit Forum interesse tonen voor je camping. Mogelijk vanuit je eerdere lidmaatschap ? Vanaf half augustus meld ik me ook weer in Tsjechie en zal dan m'n ogen goed de kost geven.
 

kuurgast

Donateur
Zooooo.........wat een zielig figuur. Vandaar die geheimzinnigheid.
Hij was vandaag nog op het forum.
Goochel zijn naam met Brenda dan zie je haar volledige naam.
Ze zit op FB (Roermond) met een foto , zodat men weet hoe zij eruit ziet.
 
Laatst bewerkt:

Pasqual

Forumleiding
Administrator
- topic gesloten -

Ik stel voor dat de heren dit onderling oplossen en zodra er meer duidelijkheid is en de rust wedergekeerd we dit topic weer opnieuw openen. Bij speculaties en moddergooien is niemand gebaat. ;)
 
Bovenaan