Camping Bukovina Buiten

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

dennuzzz

Donateur
Toch byzonder de geheimzinnigheid, juist als je bekendheid nodig hebt als starter zou je je volgens mij juist moeten profileren....laten zien wie je bent en waarvoor je staat ipv met alleen 4 fotootjes te strooien. Misschien ben ik te kritisch..maar ik voorzie een nieuwe ik vertrek....
 

kuurgast

Donateur
Even serieus en geef hoihoi een kans. ;)
@hoihoi een tip....zorg eerst dat de website online staat en maak daarna een nieuw account aan bv campingBukovina en stel je dan rustig voor. Daarna zal Pasqual dit topic wel opschonen om geen onrust te zaaien.
Diverse mensen op het forum kennen de camping en de eerste eigenaren persoonlijk. Vandaar dat er heel kritisch gekeken wordt wie het stokje daar gaat overnemen.

ps ik zie dat Graltena ook tot rust opriep.
 
Even serieus en geef hoihoi een kans. ;)
@hoihoi een tip....zorg eerst dat de website online staat en maak daarna een nieuw account aan bv campingBukovina en stel je dan rustig voor. Daarna zal Pasqual dit topic wel opschonen om geen onrust te zaaien.
Diverse mensen op het forum kennen de camping en de eerste eigenaren persoonlijk. Vandaar dat er heel kritisch gekeken wordt wie het stokje daar gaat overnemen.

ps ik zie dat Graltena ook tot rust opriep.
Bedankt voor de tip ga er zeker mee aan de slag
Grtz
 

dennuzzz

Donateur
k vindt de onrust hier sterk overdreven

Vind van onrust hier geen sprake, de kritische houding is al eerder keurig gemotiveerd. Als je dit seizoen nog open wil
Had vanaf begin een andere werkwijze (volgorde) mi verstandiger geweest, de tijd dringt. Maar dat is mijn
Bescheiden ;) mening.
 
Vind van onrust hier geen sprake, de kritische houding is al eerder keurig gemotiveerd. Als je dit seizoen nog open wil
Had vanaf begin een andere werkwijze (volgorde) mi verstandiger geweest, de tijd dringt. Maar dat is mijn
Bescheiden ;) mening.
Ik zou zeggen kom eerst een een kop koffie drinken voor dat je jou mening op dit forum plaats dan weet je gelijk wie het stokje heeft over genomen op Camping Bukovina Buiten.
 
Beste mensen op dit forum ik ben van mening dat er een aantal mensen zeer begaan zijn met Camping Bukovina Buiten.
Het geen wat ik echter niet begrijp is dat als jullie zo begaan zijn niet even een kop koffie komen drinken voor wat betreft die mensen wat in Tjechie wonen.
Iedereen is welkom zo vindt ik het ook fijn om de mening van andere te horen maar dan wel ter plekke.


Grtz
 
Persoonlijk heb ik het niet zo op campings met een Nederlandse eigenaar. Vaak onnodig duur en het leidt vaak tot een kleffe situatie met van die camping burgemeesters.
 

dennuzzz

Donateur
Hoi hoi ik zou graag komen maar ff 900 km rijden voor kopje koffie is net te ver...wens je succes met de camping.
 
Onderstaande kwam ik tegen van de eigenaar van Bukovina op FB en ben nu zo brutaal om het hier te plaatsen:
Pas op voor deze man Sebastiaan L. Momenteel een kort baardje. Hij is een grote oplichter. Hij heeft 6 weken in mijn paradijsje in Tsjechië gezeten. Hij zou de camping huren maar betaalde geen huur. Hij zou kopen maar heeft geen geld en heeft van alles gestolen. Hij wordt overal gezocht, o.a. in België voor oplichting en het hebben van een weetplantage. En inmiddels ook in CZ. Hij heeft van zijn voormalige werkgever in NL een auto gestolen. Hij rijd momenteel rond in Tsjechië een donkere stationwagen met een Belgisch kenteken met zijn jongere vriendin Brenda, met opgeschoren kapsel.
Ze zijn vast op zoek naar nieuwe slachtoffers. Wees gewaarschuwd en alarmeer zo nodig de politie of reageer op dit bericht.
 
Bovenaan