Camping Briza vlak bij Cheb

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Net 2 weken doorgebracht op camping Briza in Cheb aan het Skalka meer. Mijn man en ik hebben genoten van de gastvrijheid van Hella en Anja, de twee campingeigenaren. De camping is een aanrader voor zowel ouderen (zoals wij) als gezinnen met kinderen. De camping ligt mooi aan het Skalkameer en iedere plek heeft een prima uitzicht. Er zijn nette trekkershutten en enkele chalets te huur. Allemaal schoon en comfortabel. Het sanitair op de camping is top. In de buurt is veel te beleven. De website biedt veel informatie: http://www.campingbohemen.com/nederland/index.html
De camping heeft dit jaar een Zooveraward gekregen en deze is echt verdiend!
Veel plezier in Tjechië!

Camping Briza.JPG
 
Ik ook niet, voor het geld van 1 overnachting (tent, motor, elektra en ikke zelluf) sta ik minstens 2 nachten op ene tsjechische camping in of om Cheb. Vaclav uitgesloten uiteraard, die is nog duurder.
 
Check voor de gein eens de wisselkoers die ze hanteren. Betalen in kronen zou ik zeggen.
Al ben ik er zeker van dat als je ff rondrijdt om Cheb je goede campings vind met een aangenamer verblijftarief.
Of je moet het prettig vinden dat je in je eigen taal te woord gestaan wordt en daar dan wat extra voor over hebt.
 
Bar en kleine maaltijden beschikbaar. Paar keer per week meer uitgebreide maaltijd voor ca. 6 euro. Wij betaalden 630 CK pn 2 pers., caravan, auto, elektriciteit & toeristenbel. Je kunt goedkoper uit zijn elders. Ieders eigen keus. Wij stelden de gastvrijheid, het propere en ruime sanitair, de gastvrijheid en het uitzicht op het meer erg op prijs.
 
Bovenaan