Camping Bobrovnik bij Jesenik

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo Wim

wij zijn 2 maal in Jesenik geweest: een prima camping met schitterend sanitair. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.
op loopafstand van het stadje... 20minuten.... maar dan niet op slippers!!!!
op 5 minuten lopen ligt een groot restaurant... maar ga daar aan voorbij... en ga links naar Koliba: gezelliger en echt tsjechisch.
schitterende omgeving om te wandelen.
wij zijn met de trein naar een kabelbaan gegaan (weet de naam niet meer) en via een bergwandeling terug.
 
Het sanitair ziet er wat gehavend en gedateerd uit , ik kan dat met geen mogelijkheid schitterend sanitair noemen.
bovendien ligt de camping niet ver van de weg af zodat je nogal wat verkeer hoort. Verder kan ik mij wel vinden in de eerdere beschrijving.
Wij stonden eind augustus 2010 enkele dagen op deze camping met veel , heel veel regen.Wel gratis wifi in de caravan. Er stonden bijna geen andere caravans op de camping.
 
wij zijn er geweest valt allemaal best mee!!!goede camping.is afhankelijk van je eigen normen!!!!
Natuurlijk valt het best mee ! Onze norm van" schitterend sanitair " is wellicht wat anders dan van hermina en cor ,verder gaf ik al aan dat ik het eens was met de eerdere opmerkingen over deze camping. . Na Toms camping in Marsov u Upice is het misschien ook wel slecht vergelijken met verkeersgeluid . Ook het grote restaurant vlak bij camping Bobrovnik vonden wij goed.
 
Bovenaan