Camping 2000 - Januv Dul (bij Liberec)

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

hallo,

Wij zijn vorig jaar naar deze camping geweest.
Iedereen heeft hier veel plezier gehad.
Van al die negatieve verhalen is een gedeelte waarheid.
Maar ja op mijn werk kunnen ook een aantal mensen niet goed tegen de drukte en dan reageren zij ook anders dan als het rustig is.
Nu zijn deze mensen er aan gewend en reageren zij anders.
Ook de mensen van deze camping hebben hier de tijd vooor nodig.
Soms was er een stroom uitval die ik zelf wel vervelend vond.
Hier zou Jan aan gaan werken en daar moet men dan van uit gaan.
Al met al hebben wij en de kinderen van 13 en 15 jaar hier een leuke vakantie gehad.
Ik zeg maar zo overal is wel wat.
Ik wens iedereen die nog op vakantie moet gaan een fijne vakantie toe.
 
Kck

Ik geef ze nog 2 jaar en dan is deze camping gesloten.
Wij hebben er vorig jaar gestaan en die twee mensen zijn een drama. Zo asociaal. Zo ga je echt niet met mensen om. Op camping Valek waar wij dit jaar 3 weken stonden hoorde wij alleen maar negatieve verhalen over Camping 2000. Jammer, het had zo mooi kunnen zijn. :puh:
 
Dus u gaat af op horen en zeggen i.p.v. eigen ondervinding ????

Ik heb van horen en zeggen dat het in het verleden niet zo best was, maar dat het nu n heel stuk beter is als het niet geweldig is.

welke bron heeft er nu gelijk ??? wie het weet mag het zeggen, maar dan wel uit eigen ondervinding (recent) en niet wat in de wandelgangen geroepen wordt.

garoeten Ben
 
ben11111959 schreef:
Dus u gaat af op horen en zeggen i.p.v. eigen ondervinding ????
Wel even goed lezen, Ben. ;)

Wij hebben er vorig jaar gestaan en die twee mensen zijn een drama. Zo asociaal. Zo ga je echt niet met mensen om.
Maar wat wel steeds weer blijkt: waar de één gillend wegrent, is het een paradijs voor de ander.
Het is gewoon het aloude liedje: smaken verschillen - en daar valt kennelijk heel goed over te twisten. :bek:
 
Ben dit jaar op Camping 2000 geweest. Inderdaad zijn het laantjes waar je tegenover elkaar staat. De plaatsen zijn groot genoeg, maar er is erg weinig schaduw. Wij hebben zelf een volle week niets als regen gehad en veel kou. Het restaurant was pas open gegaan en het eten is er goed. Je kunt vanaf de camping diverse aangegeven wandelroutes volgen. De dichstbijzijnde grote supermarkt is in Liberec ong. 15 km, op ong 8 km is een kleine supermarkt. Er worden broodjes in het winkeltje verkocht.
 
Ik weet nog niet wat er in de KCK staat maar,
We staan nu op de camping maar mijn bevindingen zijn:
Douche/wc ruimte achter op het veld gesloten vanwege kapotte waterpomp (horen zeggen kan een week duren) wachten af.
Restaurant duur tov omliggende restaurant
IJsjes duurder dan Nederland.
Broodjes 1 keer s'morgens gehaald (oud en bevroren)
Slechte weg naar achter toe (regen: modder, zon: veel stof)
Stroomuitval aantal keer.
Plek achter op het veld verder oke!
Tot dusver mijn reactie, nog 1 week te gaan.
Echt een bedrijf, geen goed hart.
Gr.Henk
 
We gaan het beleven...

:)We staan nu op een andere camping maar onze kinders willen even iets meer vertier, elke dag de auto in om weer eens iets te bezoeken breekt me nu ook op, (het mooi weer nu trouwens)
Op internet hebben we Camping 2000 gevonden en gaan er morgen naar toe, maar als ik alle reakties op dit forum lees begin ik een beetje te twijfelen of dit wel zo'n leuke camping is.
Maar we geven het een kans we zien wel, we zijn zo weer weg hebben 2 kleine tentjes dus zo weer ingepakt.
 
camping 2000 januv dul

wij hebben van 13 juli t/m 30 juli op deze camping gestaan en er een super vakantie gehad. het is een erg gezellige camping, als je dat zelf maar wilt.

Volgens ons klopt het negatieve beeld welke van deze camping wordt gegeven niet. Wij hebben een aantal keren met de eigenaren van de camping gesproken en deze hebben ons altijd netjes antwoord gegeven op de vragen die we hadden. ook werden problemen direct verholpen (een aantal kampeerders weet niet in welk bakje de zeep moet bij een wasmachine, zullen ze thuis ook niet goed doen, en gooien dan alle bakjes maar vol met zeeppoeder)

Broodjes worden elke morgen rond 7.30 aangeleverd door de bakker uit Osecna, er zijn elke dag extra broodjes beschikbaar als je maar op tijd bent, voor nood ligt er altijd iets in de diepvries. De broodjes moeten een dag vooraf worden besteld. Ook de stroomuitval, hebben we 2 keer gehad in de eerste week, was verklaarbaar door het loude weer, in de 2de week is de stroom installatie uitgebreid en hebben wij geen uitval meer gehad.

Het weer in de eerste week was niet erg goed en dan krijg je modder op de camping op de paden, opwaaiend stof krijg je alleen als je te snel over de paden rijd, maar de snelheid is 5 km/h. als je daar last van hebt moet je de bestuurder aanspreken op zijn rijgedrag.

Jan en Ciska, super camping, tip: zorg voor wat meer was/douchegelgenheid en afwasgelegenheid.

groet,

Nico
 
gisteren hebben we eerst een bezoekje gebracht aan de camping (onze spullen bleven in Tanvald) de receptie ziet er leuk uit, alleen jammer dat er niemand zat??
Toen maar de camping over gelopen en wat opviel was een enorme berg afval bij de containers.
Toen de kinders maar gevraagd of we hier heen zullen gaan, maar omdat er geen plek met stroom beschikbaar was het niet gedaan.
Volgend jaar maar weer eens proberen.
 
Heerlijke vakantie gehad

Wij begrijpen echt niet waar al die negatieve reacties voor staan. Wij hebben van 16 Juli tot 3 Augustus op Camping 2000 gestaan en we hebben het heerlijk gehad. Lekkere grote plek voor de tent, hele leuke buren en vriendjes en vriendinnetjes voor onze 3 kinderen, wat wil je nog meer!! Natuurlijk, het weer werkte in de eerste week nietmee, maar dat kan je niemand aanrekenen, het zwembad is koud, het sanitair kan wat beter. Allemaal verbeterpuntjes waar in de toekomst misschien wat aan gedaan kan worden. We hebben aan Daniel aangegeven of een ideenbus misschien een idee is. Campingeigenaren kunnen ook over iets heen kijken en wat is er dan makkelijker dan dat gasten hun op ideeen brengen. Het gezeur over stoffige of modderige wegen begrijp ik ook echt niet, moeten er geasfalteerde wegen komen soms? Dan kunnen ze zeker harder over de paden rijden. Het nieuwe restaurant vonden wij ook niet verkeerd, wij hebben er twee maal gegeten en wij vonden het prima, ondanks dat het dan misschien wat duurder is dan omliggende eetgelegenheden, je kan wel lekker alletwee (in ons geval) alcohol drinken. Ik wil maar zeggen, er is overal wat. Wij zijn echte Zuid-Europa vakantiegangers en geloof me, daar valt ook de stroom uit of heb je een dag geen water. Jan, Ciska en het hele team, wij komen gegarandeerd een keer terug, want wij hebben een hele leuke tijd bij jullie gehad.

Familie van Bloois
 
Camping 2000

Hallo allemaal, :zwaai:

Ik heb dit jaar weer voor de 3e keer op Camping 2000 gestaan van 12 Juli t/m 5 augustus. De eerste week was wat minder van weer maar voor de rest mogen we niet klagen . Mijn dochter van 9 heeft het goed naar haar zin gehad, en als die het naar haar zin heeft heb ik het ook. Het nieuwe restaurant zag er schitterend uit. Het eten was ook lekker, wat duurder dan in de omgeving maar lekker en vriendelijke bediening :beleefd:.
Nu de stroomaansluiting opgeknapt is geen problemen meer (zolang iedereen maar waterdichte stekkers heeft). Het sanitair is wat aan de mindere kant met zoveel mensen en mag wel wat beter schoongemaakt worden, maar dat gaat allemaal goedkomen en een chemische stortplaats bij de achterste toiletten zou niet weg zijn.
Dat bij nat weer de wegen slecht zijn en bij droog weer stoffig zijn, dat heb je bij die grond, maar er werd aan gewerkt heb ik horen vertellen. Maar ja, klachten zal je altijd blijven houden en als je beter wilt kan je ook voor €50 per dag naar Spanje of Frankrijk rijden. Nou mijn petje af voor Jan, Ciska en de Crew, ik weet dat het zwaar is, heb zelf 25 jaar gecampeerd en weet wat het is.

Nou als het aan mij ligt ben ik volgend jaar weer van de partij.
Groetjes :zwaai: van Corné, Carla en Cynthia.
 
Wij zijn gisteren terug gekomen van vakantie op camping 2000.

Wij hebben verbaasd gestaan van sommige reactie's op dit forum. Wij hebben de camping eigenaren ervaren als hard werkende mensen die ook hun boterham proberen te verdienen. Wij hebben het er in ieder geval prima naar onze zin gehad.

Jammer dat er niet meer mensen met positieve reactie's op dit forum staan, maar ja, meestal als mensen willen zeiken zetten ze dit op een forum.
 
Wij hebben verbaasd gestaan van sommige reactie's op dit forum.
.....
Jammer dat er niet meer mensen met positieve reactie's op dit forum staan, maar ja, meestal als mensen willen zeiken zetten ze dit op een forum.
McCraft, een onsje minder mag ook wel met je reaktie.
Er zijn een aantal mensen geweest die het niet of minder naar hun zin hebben gehad op camping 2000. De redenen hebben ze heel duidelijk vermeld. Dat kan jij afdoen als gezeik omdat jij het wel leuk gehad hebt, maar iets meer respect voor mensen met andere ervaringen zou geen kwaad kunnen, zeker als je net ergens komt kijken. Dank je wel.
 
Reactie van een bezoeker van vorig jaar.

Ik ben zeer blij dat de bezoekers van dit jaar over het algemeen tevreden zijn.
Ik concludeer hieruit dat Jan en Ciska lering hebben getrokken uit de negatieve berichten van vorig jaar.
Vorig jaar was het duidelijk dat Jan en Ciska de drukte op de camping niet aankonden, dit bleek uit de diverse aanvaringen die menigeen heeft gehad met hun (inclusief mijzelf, Jan heeft onze hond een schop verkocht)

Waar ik wel een beetje van baal is dat mensen die dit jaar een positieven ervaring hebben, afgeven op de mensen die vorig jaar een negatieve ervaring hadden.
In dit forum worden ervaringen uitgewisseld, zowel positief als negatief.
 
Natuurlijk mag iedereen zijn eigen mening hebben, maar ik word er een beetje ziek van dat men alleen maar aan het zeuren is over wat niet goed is.

Natuurlijk zijn er verbeter punten, maar als men wil klagen doet men dit eerder hier, dan dat men iets goeds te melden heeft. Als je het percentage negatieve en positieve reacties naast elkaar houdt, zullen de negatieve het ruimschoots winnen van de positieve.

Mijns inziens wordt er geen rekening gehouden met de omstandigheden in Tsjechie en gaat men ervan uit hetzelfde te verwachten als in andere landen.
 
Bovenaan