Camp Sokol Troja - Praag

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

ik kom over sokol troja nergens een persoonlijke ervaring tegen, alleen iemand die ook om info vroeg en das alweer ff geleden. is er intussen wel iemand geweest daar? ik wil er in juli dit jaar boeken voor een kamer :cheers:

www.camp-sokol-troja.cz
 

Freddy2005

† In Memoriam
Wat ik weet is dat het een heel groene buurt is en dat camp sokol op enkele honderden meter van het kasteel en de dierentuin is en dat er meerdere campings in de straat zijn.
 
Aangezien er nog niemand iets gepost had, even onze ervaringen met Sokol Troja.
De camping ligt aan de noordkant van Praag. Prachtgelegenheid om op basis van openbaar vervoer Praag te bezoeken. 200 meter van de camping heb je een bushalte. Om de 5 minuten (overdag) rijdt er een bus naar 1 van de grootste stations van Praag (Holesovice). Binnen 20 minuten zit je in het centrum van Praag. Er is een perfect metrosysteem.
De camping is beperkt van omvang. De voorzieningen zijn niet altijd even fraai. Warm water genoeg. Alleen de douches functioneren slecht en er zijn er veel te weinig. In het hoogseizoen moet dat filevorming opleveren!
Er is een bar/restaurant aan de camping. Hier kun je werkelijk voor heel weinig geld goed eten met een ruime kaart. Voor € 7,- heb je echt gegeten en gedronken.
 
Bovenaan