Camp Plaz - Sumna

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

wij zijn vorig jaar wezen kijken op camp plaz. prachtige camping, alleen 1 minpuntje. Alleen hele schuine plekken. Een caravan kun je daar niet kwijt. Erg jammer anders hadden we daar zeker een plekje gezocht.
 
Zijn er nog mensen afgelopen jaar op deze camping geweest. Als ik op de site van deze camping kijk krijg ik zin om hierheen te gaan. veel activiteiten voor kinderen. Door het slechte weervoorspelling lijkt het mij beter om naar deze regio af te reizen.
Hebben zelf een vouwwagen geeft dit problemen omdat het terrein wat afloopt.
 
zijn verleden week zaterdag tegen 19.00 uur aangekomen op camping palz. Gezien de website leek het ons een leuke camping als je kinderen mee zijn.
Moesten gelijk betalen (eerst 3 dagen gedaan) en konden toen een plek opzoeken met onze vouwwagen.
Helaas, Er was geen mogelijkheid om deze neer te zetten zelfs niet op het caravan gedeelte. Hier stonden de caravans horizontal zonder voortenten 1 meter uit elkaar.
op het tentenveld totaal geen ruimte tussen de tenten. Ben blij dat wij niet gereseveerd hebben.
Zijn terug gereden naar de receptie en gezegd dat er geen plek was hun antwoord was dat wij ons geld terug konden krijgen. Dus geen actie om te kijken of er nog een andere mogelijkheid was.
Jammer genoeg geen aanrader dus. Hebben die nacht in een pension geslapen en zijn zondag doorgereden naar Camping Sever bij Trebon. Zitten sinds gisteren op Euro Air caming in het reuzegebergte. Op dit moment schijnt de zon en is het lekker warm. Maar zo te zien komt er regen aan.
 
Bovenaan