Busverbinding Praag-Vrchlabi

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo,

Van 16 t/m 30 augustus 2014 verblijven wij op vakantiepark Happy Hill in Cerny Dül. Mijn zoon en vriendin komen met het vliegtuig. Zou iemand in Tsjechie voor ons kunnen/willen uitzoeken welke bus(sen) er vanaf het vliegveld in Praag gaan naar Vrchlabi? Wij pikken hen daar dan eventueel op bij het busstation.
Hopelijk zou iemand ons willen helpen, want ik heb zelf al gekeken op een Tsjechische site voor het plannen van een bus, maar ik kom er NIET uit...................... HELPPPP????!!
 
Vanaf het vliegveld bus 100 tot aan het eindpunt ( is metrostation Zlicin ) dan met de metro tot aan het eindpunt Cerny Most en daar de bus naar Vrchlabi nemen ( perron 2 ).
Je kunt bij het vliegveld ook een andere bus nemen, maar dan moet je bij de metro overstappen.
 
Je gaat eerst van het vliegveld met de metro naar Cerny Most, vandaar gaat er een bus rechtstreeks naar Vrchlabi.
Onze kinderen hebben het al enkele keren gedaan, de busreis duurt ongeveer 2 uur.
 
Hallo Jan en Elske,

Hartelijk dank voor jullie reacties. Nu komt onze zoon op zaterdagavond 16 augustus om 18.20 uur aan in Praag, maar voor zover ik kan zien is er 's avonds geen busverbinding meer naar Vrchlabi? Is daar ook nog achter te komen?
Wij komen pas 's middags aan op de plaats van bestemming (Cerny Dul), na een reis van dik 10 uur in de auto, dus om nu ook nog eens 's avond 2 uur naar Praag en 2 uur terug te rijden.........
In ieder geval tot zover al bedankt voor jullie hulp!
 
Bovenaan