Bukovina terug in de spotlights

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Beste mensen, mijn naam is Kessels Danny en nog 2 weekjes woonachtig in België.
Een prachtige vrouw naast mn zij genaamd Carla en 2 schatten van kinderen gaan me vergezellen naar ons nieuwe thuis in Tsjechië, meer bepaald in het prachtige Bukovina.
De echte kenners weten direct over welk plekje we spreken en is de link snel gelegd.
Natuurlijk gaan we dit niet alleen doen, maar samen met nog 2 andere koppels.
Ik hoop een fijne tijd te hebben op dit forum en kijk ernaar uit om jullie te begroeten.

Grts
 
Als ik een nieuw topic begin, gaat het mss verwarrend zijn voor de andere mensen en een zooitje van allerlei topics die hetzelfde zijn (naar mijn mening dan). Indien u dat wenst zal ik er 1tje opnieuw starten. Geef me wel even de tijd hiervoor want in deze periode niet makkelijk met al dat verhuisgedoe.

FB_IMG_1575712002245.jpg

Ondertussen al flink gesneeuwd.
 

Tsjechie.net

Forumleiding
Administrator
Als ik een nieuw topic begin, gaat het mss verwarrend zijn voor de andere mensen en een zooitje van allerlei topics die hetzelfde zijn (naar mijn mening dan). Indien u dat wenst zal ik er 1tje opnieuw starten. Geef me wel even de tijd hiervoor want in deze periode niet makkelijk met al dat verhuisgedoe.
De verwarring zal wel meevallen. Het eerdere topic over deze camping gaat dan het archief in. Laat maar weten als het zover is. ;)
 
Bovenaan