Budget vakantieverblijf gezocht in Spindleruv Mlyn

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ik zoek voor mijn zoon en een paar kameraden een niet al te duur vakantieverblijf in Spindleruv-Mlyn. Liefst in de periode Jan/Febr. 09
Het hoeft echt niet top te zijn, ze moeten kunnen slapen, zich kunnen wassen of douchen en eventueel zelf een potje kunnen koken.
Het zijn allemaal skie-fanaten en nog studenten dus het budget is vaak maar krap.
Wie kan mij of hun hiermee helpen?
Bijvoorbaat veel dank.
Paul van Luijtelaar.
ps; reaktie's via de site of eventueel via email
 

Maria

Geroyeerd Lid
Zeker niet eerder in Tsjechie geweest? Ik denk echt niet dat jouw jongens zelf gaan koken, als je voor weinig overal lekker eten (en drinken!) kunt. Lage prijzen van accomodaties zijn ook gewoon bv bij Tsjechoreizen te vinden. Mss kunnen ze beter naar een andere plaats gaan dan Spindleruv, omdat de skipasprijzen e.d. daar veel hoger zijn dan in de omringende plaatsen. Als het geoefende skieers zijn vinden ze de pistes ws overal te kort en te drukbezet, dus wat dat betreft maakt het niet uit! Kijk vooral de topic wintersport eens door, staan alle plaatsen en verlijfsinfo in genoemd. Succes!
PS: hebben de mannen zelf geen tijd om wat te zoeken?
 
trekkershutten is dat dan niets voor hun, dat kost iets van 5 euro p/p per nacht. Ik weet trouwens niet of dat ook geschikt is voor in de winter, maar misschien is er iemand anders die hier meer verstand van heeft.
 
Wat is er dan zo moeilijk aan de vraag te begrijpen? :confused:

Dat Paul vaak in Tsjechië komt en met een Tsjechische is getrouwd, wil nog niet zeggen dat hij in elke uithoek bekend is en alle accommodaties kent. Nederlanders kennen toch ook niet alle plekjes en hotels/pensions in eigen land?
 

spookycat

† In Memoriam
Volgens mijn bescheiden menig is er gister avond in de schat al een paar dingen besproken met paul,:confused:als er nog iets is horen we het wel:schrijven:
 

Maria

Geroyeerd Lid
Wat is er dan zo moeilijk aan de vraag te begrijpen? :confused:

Dat Paul vaak in Tsjechië komt en met een Tsjechische is getrouwd, wil nog niet zeggen dat hij in elke uithoek bekend is en alle accommodaties kent. Nederlanders kennen toch ook niet alle plekjes en hotels/pensions in eigen land?

Laat ik het zo zeggen: de vraag klinkt naiever dan zijn ervaring doet vermoeden.
 
Beste Maria, de jongens en dan vooral mijn zoon komt reeds meer dan 20 jaren in Spindleruv-Mlyn en kent het gebied van binnen en van buiten, heeft daar veel vrienden waaronder mensen van de bergwacht en veel ski-leraren, zij treffen zich ook door het jaar maar dan vooral in Praag waar mijn zoon studerende is.Dit jaar gaat hij voor het eerst zelfstandig voor meerdere weken daar Ski-boarden en zodoende zoek ik voor hem een goedkopere vorm van verblijf in het gebied.
Met vriendelijke groet,
Paul

Kijk eens onder http://www.czech-camping.com/nl/

of volgens mij moet je op google horská chata in typen

zo heb ik van mijn zoon begrepen.

sucses
Egje bedankt,
ik zal het proberen.
Hoe meer raad, hoe meer daad!!
Paul

Laat ik het zo zeggen: de vraag klinkt naiever dan zijn ervaring doet vermoeden.
Ervaring hebben wij redelijk veel maar weten inderdaad niet alles te vinden en te liggen.
Kennen veel mensen in het gebied daar maar veel hebben geen internet zoals hier
anders zou het gemakkelijker zijn om te informeren.

Volgens mijn bescheiden menig is er gister avond in de schat al een paar dingen besproken met paul,:confused:als er nog iets is horen we het wel:schrijven:
Hoy Spooky,
klopt precies wat je schrijft, Loek had toch een adres had ik begrepen ik moet alleen nog mailen maar doe dat deze week nog.
Met vriendelijk groet en tot CHATS!!!!
Paul
 

Maria

Geroyeerd Lid
paul1950 schreef:
Maria schreef:
Laat ik het zo zeggen: de vraag klinkt naiever dan zijn ervaring doet vermoeden.
de jongens en dan vooral mijn zoon komt reeds meer dan 20 jaren in Spindleruv-Mlyn en kent het gebied van binnen en van buiten, heeft daar veel vrienden waaronder mensen van de bergwacht en veel ski-leraren, zij treffen zich ook door het jaar maar dan vooral in Praag waar mijn zoon studerende is.Dit jaar gaat hij voor het eerst zelfstandig voor meerdere weken daar Ski-boarden en zodoende zoek ik voor hem een goedkopere vorm van verblijf in het gebied.
I rest my case...:zwaai:
 
Hoy Spooky,
klopt precies wat je schrijft, Loek had toch een adres had ik begrepen ik moet alleen nog mailen maar doe dat deze week nog.
Met vriendelijk groet en tot CHATS!!!!
Paul

Beste Paul

als je mij wilt mailen:schrijven: ,a u b voor donderdag want daarna ga ik ............

groet loek
 
Bovenaan