Blue Pension in Svoboda nad Upou

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo allemaal,

Zijn er hier mensen die al eens eerder gelogeerd hebben in het Blue Pension in het plaatsje Svoboda nad Upou (in de buurt van Trutnov) ?:confused:

Wij gaan er dit jaar voor het eerst heen (mijn vriendin is al vaker in Tsjechie geweest, ik nog nooit) en vroegen ons af of er iemand ervaringen had met dit Pension. :confused:

Laat het me aub even weten via dit forum.

Alvast bedankt
Peter

PS. Wij zijn daar van 18 augustus tot 1 september 2006
 
We kunnen bijna niet wachten om te vertrekken...

In de nacht van donderdag op vrijdag (18-8) gaan we vertrekken rond 3:00........... we kijken er erg naar uit. :D

We zij druk bezig met inpakken en voorbereidingen treffen.
Vraagje tussendoor : weet iemand of je in Svoboda soms fietsen kan huren ? en wat dat kost per uur/dag/week ? :oeps:

alvast bedankt voor alle reacties !!
Prodigy
 
Hoi peter fiets huren weet ik niet maar paard huren wel.
de twee kids die ik bij me had hebben een uurtje door de bossen gereden voor 220 kronen per uur er ging een begeleider mee.
Veel plezier toegewenst en maak alle drank niet op denk eraan dat je plaatsgenoot er over drie weken weer naar toegaat. groetjes cees :deuk: :deuk: :deuk:
 
Blue Pension is inderdaad GEWELDIG GOED !!

Hallo allemaal,

wij zijn vrijdag 1-9teruggekomen van 2 wkn in Tsjechië. We sliepen dus in Blue Pension, echt een geweldig pension.
De eigenaars zijn een engelsman en een tsjechische vrouw. Je kan heel makkelijk in het engels met ze communiceren, ontbijt wordt op je kamer gebracht op de door jouw aangegeven tijd. Ze zijn erg behulpzaam as je vragen hebt over de omgeving of dagtrips in de buurt. Het pension heeft maar 5 kamers en een gezamelijke keuken, maar het is wel heel netjes en verzorgd. Iedere dag wordt de kamer schoongemaakt en gestofzuigd.

Echt een aanrader dus !!:D
 
Bovenaan