Biermuseum Plzen, schande!

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Geachte forumleden,

Onderstaand een staaltje serviceverlening van het Biermuseum in Plzen.

Wij hebben onlangs het huis verhuurd aan vier gasten.
Het weer was wat minder en zij besloten naar Plzen te gaan.
Daar hebben ze het Biermuseum bezocht.
Bij de rondleiding kwam een van de mannen ten val door een gleuf in de vloer waar water door heen stroomde.
Hij was kletsnat en zat klem.
Het personeel heeft hem losgekregen.
Hij werd wel goed opgevangen door het personeel.
Hij moest daarna een verklaring ondertekenen, in het Tsjechisch, wat daar opstond hadden ze geen idee van.
Ze zeiden dat ze niet aansprakelijk waren voor het ongeluk, of dat er stond wisten onze gasten natuurlijk niet.
In de consternatie heeft hij dat ook gedaan.
Met natte kleren kon hij vertrekken.
Het personeel heeft wel zijn e-mail adres gevraagd om nog een reactie te geven, maar die reactie is, u raad het al, niet gekomen.
Thuisgekomen naar de dokter geweest waar eerst aan een kneuzing werd gedacht.
Nu blijkt na nader onderzoek dat er een botje is gebroken in zijn onderbeen.
Dit is natuurlijk uiterst curieus, een museum dat buitenlanders een verklaring laten ondertekenen.
Hoe jagen ze de toeristen de deur uit.
Mijn traditionele huurders ben ik kwijt dank zij het gedrag van die Tsjechen die hun brood moeten verdienen aan de toeristen.
Wanneer leren ze het eens om aardig te zijn?

Als u overweegt om naar een museum te gaan....................
 
Helemaal mee eens, niet tekenen.

Ik vind het goed stom als je iets tekent dat je niet eens kunt lezen als je net een ongeluk hebt gehad. kriemel..... een beetje intelligentie mag je toch wel verwachten van volwassenen.
 

kuurgast

Donateur
Het personeel heeft hem losgekregen.
Hij werd wel goed opgevangen door het personeel.........Het personeel heeft wel zijn e-mail adres gevraagd om nog een reactie te geven, maar die reactie is, u raad het al, niet gekomen............
Zal dit niet een fout van de organisatie zijn?Het personeel zal die e-mail adres wel doorgegeven hebben
aan hun superieuren.:denk: Die hebben hier niets mee gedaan.
 

char

† In Memoriam
Ik vind het verder prima, hoor!!... Al die ophef,..Kukel...
(en ik ben de laatste die jou af zal vallen!!..)
Maar,.. hoelang heeft die man nog in Tsjechie rondgelopen zonder daar naar een een arts of ziekenhuis te gaan??
Of was het de laatste dag van de vakantie?
Ik ben geen jurist,... en ik weet ook niet wat de man ondertekend heeft,.. maar misschien was het een verklaring van het feit dat een bezoek aan dat museum voor eigen risico is/was..En dat hij dat ook wist/behoorde te weten... (Zo gaat het toch overal op de wereld?)
De Directie stelt zich niet aansprakelijk,...etc,..etc..Je kent dat wel.
Als die goot er al tientallen jaren is, en er zijn veel meer ongelukken gebeurd, dan valt het museum iets te verwijten.
Maar,.. ga dat maar eens bewijzen..
Ik ga naar bed!!.. Mijn ene Tikvinger begint te kloppen,... en mijn houten been gaat zeer doen!!

Je Vriend,

Char.
 
Bovenaan