Betrouwbare fokker van Chodsky Pes gezocht

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo, heeft iemand een betrouwbaar adres van een Tsjechische fokker van honden (van de Tsjechische herdershond, Chodsky Pes) die ook engels spreekt?
 
Waar in Tsjechie, in welke streek zoek je een fokker?

Ik zal eens informeren of ik engels sprekende fokker kan vinden.
 
Wij hebben nog niets geboekt voor de vakantie, dat zouden we op de fokker kunnen afstemmen.

alvast bedankt
 
Ik heb naar de vereniging geschreven en hulp gevraagd.

Intussen kun je misschien zelf even kijken op de site van de vereniging. Als je alle websites even aanklikt zie je meteen of er een "english" knop op zit.

Er zitten wel enkele tussen. Dat wil nog niet zeggen dat ze daadwerkelijk Engels spreken. Tsjechen en talen, dat is een ramp. :snotter:

Ik kan je in contact brengen met de voorzitster van de fokvereniging. In ieder geval heb ik twee betrouwbare fokkers die engels spreken.

Stuur mij je e-mail adres, via PM.
 
chodsky pes

Hallo allemaal,

Over 1 á 2 jaar wil ik ook graag een chodsky pes. Ik heb al via internet info erop nagehouden, maar dit is op een gegeven moment wel beperkt. Wie kan mij meer vertellen over de chodsky pes. Zijn er ook nog nadelen of minder goede karaktertrekken van deze hond?. Weet iemand mij te vertellen of de hundezucht-vom-boehmerwald een goede fokker is, want dit is de enigste in Duitsland. Ik ga sowieso nog contact met hun opnemen. Ik wil graag van tevoeren goed geinformeerd zijn voordat ik ergens aan begin!:confused: Alvast bedankt en groetjes!
 
ga in ieder geval voor een goede fokker..
vraag advies aan de raad voor kineologie..
er word veel illegaal gefokt en daardoor hebben mensen vaak een zieke hond aangeschaft..
succes..:top:

pes..de enige echte...;)
 
boehmerwald is zeer goed ik heb zelf 2 pez waarvan 1 uit duitsland goed contact dat ook in het nederlands kan op verzoek
geef zelf de voorkeur in het duits
de hond geeft totaal geen probleemen ligt bij mijn dochter op de kamer uitstekende bewaker en volgens haar is het een schatje
 
betrouwbare fokker

Hallo Theodores,

Fijn om te horen. Ik lees alleen maar goede berichten over de chodsky pes en ik vind deze hond helemaal geweldig!! Ik wil nu al goed om me heen kijken, ook al willen wij deze hond pas aanschaffen over 1 á 2 jaar. Mijn partner wou eerst graag een duitse herdershond, maar ik vind deze iets te groot en fors, want ik wil graag een hond die wendbaar is en goed luistert om er behendigheid mee te gaan doen. De chodsky pes heeft ook het uiterlijk van een duitse herder, maar is iets kleiner, toch? Wij zijn pas verhuist en hebben nu veel ruimte om en in het huis, maar we willen het om het huis eerst goed in orde hebben. Zijn jullie meteen naar Boehmerwald gegaan of hebben jullie ook nog andere fokkers geraadpleegd? Bedankt voor jouw reactie.
 
Hallo Pozor pes,

Bedankt voor de goede tip. Dit zal ik zeker doen. Daarom ben ik nou al aan het navragen. Wij schaffen deze hond pas aan over 1 á 2 jaar, maar ik wil op tijd kunnen reserveren en ben zeker niet beroerd om er verder voor te rijden!
 
http://www.manegebeekshof.nl/ hier ben ik eerst geweest al was dat toen noch in almkerk hond is net als de 2e gewoon lief aanhankelijk waakzaam is iets lichter van bouw als de duitse hond bewaakt de slaapkamer van de jongste zoon
en ze geven een perfecte voorlichting
 
Bovenaan