Autokempink Slunce - Zandov

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo CZ gekken!

Kan iemand iets meer vertellen over camping Slunce bij Zandov. We willen vooral graag weten hoe het zwembad is! Op http://www.akslunce.wz.cz/album.html laden de plaatjes niet, dus het blijft een beetje wazig!
En voor de meer doorgewinterde forumgangers, JA de zoekfunctie heb ik al gebruikt!
crazy.gif
 
wij hebben hier een keer een paar dagen gestaan. wel een leuke camping waar een paar fietsen worden verhuurd.
het was toen niet zo mooi weer en we zijn niet in het zwembad geweest.
toen wij er waren, stonden er weinig caravans of tenten, maar er zijn nog een aantal huisjes die wel bezet waren.
veel meer kan ik je niet vertellen over deze camping.
 
Wij zijn ca. 10 jaar geleden op deze camping geweest. Het zwembad hoorde toen niet bij de camping (apart betalen). Voor het zwembad moest je eerst de camping via de toegangsweg verlaten en dan aan de andere kant van de weg weer terug. Het hekje dat direct toegang gaf tot het zwembad was afgesloten. Het zwembad was toen goed verzorgd met veel ligweiden.
Groeten Ine
 

kuurgast

Donateur
Anneke ik heb een deel via google vertaling ,als iemand hier fouten ziet of aanvulling dan lezen we het hopelijk wel.
varianta 1+2 =hoog en laag seizoen.
Ceny jsou uvedeny za celou chatku / cena za lůžko....prijzen zijn voor het hele huis / prijs per bed
Chata třílůžková......huisje met 3 bedden......3 dny a více=3 dagen en langer
Chata dvoulůžková bez chladničky ...2 persons huisje zonder koelkast
Chata čtyřlůžková s chladničkou......4 persoons huisje met koelkast
Chata s prosklenou verandou..... huisje met ? glazen? veranda
Chata dvoulůžková s chladničkou..... huisje met ?dubbele? koelkast
Příplatek za lůžko při krátkodobém pobytu...toeslag per bed korter dan...do 2 dnů=2 dagen
Přitápění za lůžko...verwarming
Poplatek za psa a kočku - chata....tarief hond en een kat in huisje
Poplatek Městskému úřadu.....soort toeristenbelasting
Jednorázový paušál za el. přípojku....eenmalige kosten voor elektra aansluiting
Cena elektrické energie Kč/kWh....elektriciteitsprijs per kilowatt uur

De prijzen zijn van 2008 dus je kan beter contact opnemen met de camping (nummer staat bovenin mijn link "na telefonnim čísle") voor exacte informatie.
 
Bovenaan