Autokemp Stanowitz - Marianske Lazne

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Kennelijk geen camping die drukbezocht wordt door leden van dit forum, John. Het enige wat ik erover heb kunnen vinden, zijn deze (al wat oudere) berichten:

05-08-2005
..... ik moet zeggen dat ik bijna geen een camping heb gevonden waar de meerderheid Tsjechen zijn. Meestal zijn er alleen gele nummerplaten te zien. Af en toe een Duitser, Belg, Deen of een Fransman maar ook niet veel. Nu zit ik ook in zo´n camping. Is wel een leuke niet ver van Marianske Lazne (Stanowitz) en ook hier is het niet anders.
23-08-2006
..... camping Stanowitz (heette tot voor kort camping Spessart). Daar vonden wij het sanitair deze zomer (hoogseizoen) goed, en altijd lekker warm water.
11-03-2007
Wij hebben gekampeerd op camping Stanowitz: een kleine rustige camping, ongeveer 35 plaatsen, bij een hotel met restaurant waar je lekker kunt eten. Heel vriendelijke beheerders die vloeiend engels spreken en erg behulpzaam zijn. Mooi uitzicht vanaf de camping.
 
Wij zijn hier een jaar of 10 geleden geweest, dus erg relevant is het niet.
Het is ons toen goed bevallen weet ik nog, het was laat in het seizoen en erg rustig.
Van de toiletten en douches kan ik mij niks meer herinneren.
 
We zijn van 10-07 tot 14-07-2012 op Camping Stanowitz in Marianské Lázne geweest.
Het is een kleine camping, rustig en gezellig. De mensen zijn heel gastvrij, ze hebben ons geadviseerd om met de trein naar Karlovy Vary te gaan. Het was geweldig. Tevens hebben ze voor ons het bierbad geregeld. Van ons verdienen zij een 10, goede service en wij hebben lekker gegeten vooral de dagmenu's waren de moeite waard.
200 m van de camping bestaat de mogelijkheid om te paardrijden en wij hebben veel wilde herten gezien.
Echt een aanrader, zeker voor de gastvrijheid!!!!
Wij zijn van plan om er volgend jaar weer aan te gaan.
 
Ja, Groentje een bierbad was heerlijk in Chodovar.
Nou ja wilde herten of niet het zag er mooi uit en wij hebben ervan genoten.
Wij waren zeer tevreden over de toiletten en de douche was heerlijk, mengkraan en zonder munten.
 
Ja ja klopt allemaal wat er over geschreven wordt, wij gaan dit jaar er weer voor 2 dagen naartoe ivm bezoek aan Marianske Lazne en Karlovy Vary. De camping heeft uitstekend sanitair (voorzien van deuren, geen gordijnen), goed restaurant en heel belangrijk: lekkere Pivo.
 
Bovenaan