Autokemp Stanowitz - Marianske Lazne

Topic in 'West Bohemen' gestart door john2, 11-10-2008.

1. Hallo, we zijn weer op zoek naar een camping voor volgend jaar.
    Wie heeft er ervaring met Camping Stanowitz in Marianské Lázne (Mariënbad)?

www.stanowitz.com

Stuur alles wat je hebt.
    groetjes John.

2. Kennelijk geen camping die drukbezocht wordt door leden van dit forum, John. Het enige wat ik erover heb kunnen vinden, zijn deze (al wat oudere) berichten:

3. Wij zijn hier een jaar of 10 geleden geweest, dus erg relevant is het niet.
    Het is ons toen goed bevallen weet ik nog, het was laat in het seizoen en erg rustig.
    Van de toiletten en douches kan ik mij niks meer herinneren.

Baan vindt dit leuk/interessant.
  4. We zijn van 10-07 tot 14-07-2012 op Camping Stanowitz in Marianské Lázne geweest.
    Het is een kleine camping, rustig en gezellig. De mensen zijn heel gastvrij, ze hebben ons geadviseerd om met de trein naar Karlovy Vary te gaan. Het was geweldig. Tevens hebben ze voor ons het bierbad geregeld. Van ons verdienen zij een 10, goede service en wij hebben lekker gegeten vooral de dagmenu's waren de moeite waard.
    200 m van de camping bestaat de mogelijkheid om te paardrijden en wij hebben veel wilde herten gezien.
    Echt een aanrader, zeker voor de gastvrijheid!!!!
    Wij zijn van plan om er volgend jaar weer aan te gaan.

5. Bierbad?

6. Als het gaat om de herten achter de camping even het volgende.

de meer dan 100 stuks damherten zijn van de buurman en zijn echt niet wild.

7. Ja, Groentje een bierbad was heerlijk in Chodovar.
    Nou ja wilde herten of niet het zag er mooi uit en wij hebben ervan genoten.
    Wij waren zeer tevreden over de toiletten en de douche was heerlijk, mengkraan en zonder munten.

Baan vindt dit leuk/interessant.
  8. En zeer gastvrij, en restaurant op de camping, wat ook heel erg fijn is na een ritje vanuit Nederland.

9. Ja ja klopt allemaal wat er over geschreven wordt, wij gaan dit jaar er weer voor 2 dagen naartoe ivm bezoek aan Marianske Lazne en Karlovy Vary. De camping heeft uitstekend sanitair (voorzien van deuren, geen gordijnen), goed restaurant en heel belangrijk: lekkere Pivo.

kuurgast vindt dit leuk/interessant.

Deel deze pagina