Autokemp Chabarovice

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Wij zoeken een leuke camping in de omgeving van Teplice. Op internet zagen we camping Chabarovice. Ben je daar wel eens geweest? Dan willen we graag wat informatie. Of weet je een andere leuke camping in die omgeving? We vernemen het graag.
 
Camping Chabarovice is een leuke camping met een mooi sanitair, de douches gaan met een muntje. Er staan 2 vaste gasten met hun caravan en voor de rest is er misschien nog maar plaats voor zo'n 5 caravans. Ik weet niet of je kunt reserveren. Het vrouwtje van de receptie spreekt goed duits. Voor de rest is er in de buurt van Teplice geen camping, wel in Litomerice. Bij het meer is een grote ligweide en daar is ook een restaurant waar je kunt eten. Als je bij de camping rechtsaf gaat is er bij het kruispunt een hotel/restaurant (Prestanov) waar je ook lekker kunt eten.
 
Fam. Veen, bedankt voor de reactie. Jullie spreken over plaats voor 5 caravans. Wij hebben echter een tent en gebruiken geen elektriciteit. Hoeveel plaatsen hebben ze daarvoor?
 

char

† In Memoriam
Wij zijn de afgelopen 20 jaar al vele tientallen malen in Osek geweest.

Meestal als doorgangscamping....Maar als we daar leuke, aardige of idiote mensen tegenkwamen...( zoals wij zelf zijn )...dan bleven we er gewoon een paar dagen langer.

Er is een heel groot natuurzwembad, een prima restaurant en, op loopafstand, een mooi klooster. Dit klooster wordt de laatste 15 jaar opgeknapt door jongeren uit heel Europa. De laatste 5 jaar was daar ook opvang voor dak en thuislozen...( of dat nu ook nog zo is, weet ik niet. Ons laatste bezoek was in 2007 )
Ook is er vlakbij,...even het straatje naar beneden lopen en dan na 250 mtr. links....een heel goed restaurant/disco.

Één nadeel.... De douches!!...Mannen en vrouwen welliswaar gescheiden, maar er zijn geen scheidingswanden met een gordijn of deur...

Je kunt er ook een houten huisje huren, of een kamer boven het restaurant.

Succes!!..

Char.

Char. ...preuts type....
 
char schreef:
Één nadeel.... De douches!!...Mannen en vrouwen welliswaar gescheiden, maar er zijn geen scheidingswanden met een gordijn of deur...
Ik was er nog eind april en volgens mij zijn er wel scheidingswanden. :bad:
 
Wij zoeken een leuke camping in de omgeving van Teplice.
hoi wim
wij hebben al acht jaar op camping kyselka gestaan in het plaatsje Bilina, tussen Teplice en Most.
Een kleine camping met een groot zwembad. Verder niet zulke goede sanitaire voorzieningen, maar voor de rest wel leuk en gezellig.
Zeker een aanrader.
gr.lenie
 
Wij (gepensioneerd stel) zijn net in september op camping Kyselka geweest voor een paar dagen en volgens mij zijn de toiletten gloednieuw (portocabins) met zelfs warm water (boilertje) in de wasbakken bij de toiletten.
De douches zijn voor verbetering vatbaar, doch niet verkeerd.
Het zwembad was net 2 dagen gesloten (einde seizoen) en voor de rest waren wij de enigen. De derde dag hebben wij nog gezelschap gehad van een ander Hollands echtpaar op de camping.

De eigenaresse vertelde dat zij nog zo'n 20 gasten verwachtte voor de maand september.
Daarvan hebben wij er 1 gezien (geloof ik).
 
Bovenaan