Autokamp Merkur - Pasohlavky

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

wij heben twee jaar terug op camping mercur gestaan. de reservering van ons was wel doorgekomen. zelfs het feit dat we dicht bij een stel vrienden wilden staan.
maar om eerlijk te zijn, er straalt geen vriendelijkheid van de camping af als je aankomt. maar na twee dagen uitrusten bleek het allemaal wel mee te vallen. wel een erg rumoerige camping, ook s'nachts. de kinderen hebben zich er prima vermaakt, met zwemmen, vissen, voetballen, surfen, waterfietsen enz. (toen 11,13 en 15) er is een kermis bij de uitgang, heb je eigenlijk verder geen last van. ook was er voor de jeugd een disco net buiten de camping. we hebben er drie goede weken gehad, leuke kennissen opgedaan, maar gaan niet terug.
te groot, te veel lawaai. de plaatsen krap.

mima
 
Hallo, wij zijn van plan dit jaar naar camping Merkur te gaan.
We gaan met 2 gezinnen, met 4 meiden, 2 van 12 jaar en 2 van 17.

Mijn vraag, is de disco ook geschikt voor 17 jarigen, of is dit een jeugddisco die om een uur of 12 dicht is.

groetjes

Harm
 
Ik heb op dit forum gezocht naar autocamping Merkur maar kom eigenlijk alleen "oude" informatie tegen. Ik ben dus op zoek naar iemand die er bijv. in 2006 is geweest. Wie weet toevallig iets over deze camping? Alvast bedankt!
 
wij zijn dit jaar op merkur geweest. vonden het geluidsoverlast erg meevallen. wij gaan er dit jaar zeker weer heen omdat het ons heel goed bevallen is. de kids kunnen zich er goed vermaken en er is bijna elke avond wel op 1 van de terrasjes live muziek. plekken verschillen wel van grote maar wij konden onze caravan van 4.30 kwijt met daarnaast nog een tentje.
 
camp merkur Pasohlavky 2011

Wij gaan dit jaar voor het vijfde jaar naar Tsjechie, de laatste drie jaar op camp Bitov gestaan. Dit was een gezellige camping lekker aan het water en in een mooie omgeving.
Dit jaar gaan we naar Pasohlavky, zijn er ook ervaringen van vorig jaar want ik lees alleen maar oude ervaringen.
 

char

† In Memoriam
Waarom willen mensen altijd zekerheid?...De ervaringen van anderen in bv 2010 bieden geen garantie voor 2011..
Bovendien worden bijna altijd de wat minder goede tot heel slechte ervaringen gemeld... Maar ook goede ervaringen kunnen heel "gekleurd" zijn!!..

Wij komen sinds 1987 in Tsjechie/Slovakije en hebben ons nog nooit (ver) van tevoren afgevraagd waar we nou weer terecht zouden komen..Dat is ook een onderdeel van onze vakantie:..de verrassingen!!..
En beviel het ons niet,..dan waren we na een dag weer weg..Maar, dat is in al die jaren maar 2 keer gebeurd, want de Tsjechen zijn heel flexibel!! :lmfao:

We hebben inmiddels zo'n 80 verschillende campings "versleten" .

Maar nu even zonder zottigheid,...natuurlijk is het logisch dat je wat informatie zoekt.

Alleen, je moet niet enkel afgaan op de persoonlijke mening van anderen, dus ook niet op dit schrijfsel..

Char.

ps. Sorry!!...nou weet je nog niks!!..
 
Je hebt wel gelijk wij zijn ook een aantal keer op de gok gegaan en dat was prima verlopen, je kunt het zelf natuurlijk ook gezellig maken............
Maar dit jaar willen we een huisje boeken op de camping en we gaan met twee kinderen dus zou ik het leuk vinden om positieve ervaringen te horen.........
 

char

† In Memoriam
Hoe ga je dat huisje boeken?.. Via een NL-bureau of rechtstreeks bij de camping?..

Ik ken de camping verder niet, maar zo vlak onder Brno én aan een groot meer lijkt het mij toch niet geheel zonder risico's.

En wat doe je wanneer het huisje van het type "uitgeleefd" is?.. Of de camping is één grote klerenbende?.. En je hebt al voor 2 weken betaald?..

Misschien kun je ook nog een oproep doen hier op dit geweldige forum of iemand, al of niet daar in de buurt, een goed huis(je) weet!!..

Gewoon een nieuw topic openen..

Char.
 
wij gaan dit jaar voor de 4e keer naar merkur... ons bevalt het dus goed... plekken zijn voor ons groot genoeg. hebben een caravan van 4.60 en een tentje en auto op de plek staan. De kinderen van 14 en 16 willen nergens anders heen. Het is absoluut geen camping voor mensen die rust zoeken, maar als je houdt van een beetje drukte en vertier zeker een aanrader!
 
Bovenaan