Autocamping Rozkos - Ceska Skalice

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo, iemand hier misschien ervaring met autocamping Rozkos in Ceska Skalice? Wie is er wel eens geweest, misschien nog wat foto' van de camping?
smiley20.gif


www.atcrozkos.cz

Heeeeeel veeeeeeel meningen gevraagd!

groetjes syllie
 
Veel mensen, een beetje vuil water, maar prachtige omgeving (Ratiborice, Nove Mesto nad Metuji, Nachod, Adrspach, Jaromer-Josefov...).
 
Dit stukje vond ik elders, het is van Binie/Ger:

Wij waren in 2004 op camping atcrozkos. Het waren drie leuke weken, je hoeft niet echt van de camping af er is alles te krijgen. Er is een buitenbioscoop, disco, onze dochter leerde motorcross rijden. De hamburgers waren heerlijk. Te voet kun je naar restaurant tropical een aanrader. S'avonds is er music en van alles te doen t/m 23.00 uur dan word de stekker eruit getrokken.
Zelf hebben we nooit op deze camping gestaan maar komen er vaak in de buurt omdat onze vrienden er vlakbij wonen in Nove Mesto nad Metuji.
 
Hoi Brenda
klopt van dat stukje in dit forum van die mensen, dat is familie van mij, waarvan ik de naam van de camping had gekregen.
maar ja je wilt toch ook van andere mensen de ervaringen horen niet?
soms verschillen die wel eens. de een vind weer leuk wat de ander weer niet leuk vind.
groetjes syl
 

Freddy2005

† In Memoriam
Hier op dit kaartje zie je waar Ceska skalice zich bevindt t o v Hradec Kralove (33 km).
hier klikken.
Op dit kaartje zie je waar de camping in het dorp zich bevindt: klik hier even

Deze site is ook zeer handig om plaatsen, afstanden en nog veel meer op te zoeken: mapy.cz
Even uitproberen en veel succes. Wel de namen goed schrijven.
 
Disclaimer: Mijn neef is uitbater van enkele eetgelegenheden en de disco op deze camping!

Rozkos is een camping aan een groot stuwmeer met veel mogelijkheden, zowel voor gezinnen als voor jongeren. In de nabijheid is veel mooie natuur, je kunt er goed wandelen en (zoals bijna overal in Tsjechie) zijn er binnen een afstand van een uurtje rijden tientallen sfeervolle historische stadjes. Hoewel de camping vrij dicht bij de Poolse grens ligt, zijn de mogelijkheden voor uitstapjes naar Polen niet zo uitgebreid (aangezien het grensgebied in Polen vrij dunbevolkt is). Camping Rozkos heeft aan het meer een zwemgelegenheid (afgebakend, dus kindveilig), helaas geen zandstrand, wel een 15m hoge waterglijbaan. Er is ruime mogelijkheid tot surfen, tevens is er een minigolfbaan, bootverhuur, waterfietsen, een sauna en een bioscoop. Op de camping zijn ook bungalows en blokhutten (stacaravan-achtig) te huur.
 
hallo, ozzymartin
fijn die site wat je had gegeven daar staan veel meer foto's op dan die andere site wat ik had! weet jij toevallig of je die extra dingen zoals waterfietsen, bioscoop, motorcross, glijbaan moeten deze apart betaald worden of zit dit allemaal bij de prijs inbegrepen. Wat is de naam van die uitbater zal ik hem de groeten doen hihihih
groetjes syllie.
ps weet jij toevallig of die huisjes of dat de prijzen zijn per nacht of per persoon per nacht?
crazy.gif
crazy.gif
 
Voor wat ik ervan kan maken, zijn de prijzen per huisje per nacht. Voor zover ik weet betaal je de extra's apart (het blijft Tsjechie, niet Turkije) maar niet dat het duur is ofzo. Je mag de groeten doen aan Petr, zijn foto hangt achter de bar.

groetjes Martin
 
Ja, ik meende ook per nacht, zoals het op de prijslijst staat.
niet dat het wat uitmaakt hoor als hier appart voor gerekend word , was gewoon nieuwschierig
crazy.gif
(in zeeland heb ik ook appart moeten betalen)

Nou Ozzymartin ik heb ze een mailtje gestuurd en kreeg als antwoord dat de huisjes inderdaad per nacht zijn.
Gr.Syllie
 
Hallo allemaal,
Wij willen dit jaar met ons gezin; vader, moeder en 3 kinderen jongste is 3 en een ander gezin naar autocamping Rozkos aan het Rozkos stuwmeer.

Dit is voor ons de eerste keer dat we op vakantie gaan naar Tjechie en ook de eerste keer dat we met een vouwwagen op stap gaan.
Nu dan zoals ieder ander willen we dat we een leuke vakantie hebben.

Wie heeft er ervaring met deze camping we vinden het ook wel aangenaam als het rustig is vooral omdat we kleine kinderen hebben.

Alvast bedankt
 
als je een rustige camping zoekt (in de grote vakantie) dan denk ik niet dat je dat vind op deze camping. Ik heb er zelf niet gestaan maar weet wel dat het er in de grote vakantie zo uitziet als de fotos op de site laten zien.
Waarom hebben jullie voor deze camping en dit gebied gekozen?
 
Een kennis is deze camping gepasseerd en wilde dit jaar naar deze camping. We gaan dit jaar met een ander gezin voor het eerst naar Tsjechië en weten nog niet veel van Tsjechische campings zodoende dat wij dit advies ter harte namen.
Het gebied is mooi en iemand wilde graag ook een keer naar Polen vandaar.

Het hoeft niet doodstil en saai te zijn activiteit mag er wel zijn maar liever geen zuipfeesten en krattenbierstapelende-medecampinggangers....
Ik heb geen zin om mij te ergeren daar pas ik voor.
 
wij zijn een aantal jaren hier twee nachten geweest en vonden het wel een aardige camping maar wel behoorlijk druk.
wij hadden niet gereserveerd en hadden een mooi maar niet al te grote plek.
we willen nog wel eens naar deze camping toe nu de kinderen wat groter zijn (16 en 11) maar waarschijnlijk geen hele week,dit omdat het toch behoorlijk druk was toen op de camping en wij willen zelf meer een rustige camping maar de kinderen hopen dat dit een leuke camping is voor hun nu.
doordat we er maar twee nachten hebben gestaan kunnen we ons er niet meer zo veel van herinneren om er veel over te schrijven.
 
ik heb de forums gelezen over camping roskoz. maar kan daar niet in vinden hoe het sanitair is. wie kan mij daar iets over vertellen.
wij denken erover om naar deze camping te gaan.

mima
 
heerlijk was onze vakantie op camping rozkos.

op deze camping is alles aanwezig wat je nodig hebt om vakantie te vieren.

- plaats genoeg (zelf bepalen hoe groot of tussen de haagjes)
- goed nieuw modern sanitair (na 21.00 gesloten dan naar oud sanitair, wel schoon)
- genoeg eet- en drinktentjes
- disco
- bioscoop
- zwemwater
- kermis (geen last van)
- kartbaan boven bij camping
- broodjes verkrijgbaar op camping
- goede bewaking
- vriendelijke personeel
- restaurants op loopafstand

al met al dus een goede camping.

mima
 
Ja Mima, wij waren ook weer erg tevreden op Rozkos. De derde keer alweer overigens. De kinderen hebben er gewoon veel plezier, jonge en oudere kinderen. Na een dag of 10 wordt het echter wat eentonig dus zoeken wij dan weer een ander stekje.
Minder fris was het meerwater na de hittegolf. Botulisme, dode vissen... Gelukkig is er een zwembadje voor de kleintjes.
Volgend jaar toch ook zeker weer Rozkos!

Krulletje.
 
Ik wil eind juli naar oost-bohemen (met dochter 15 en zoon van 7 jaar).
Camping Rozkoz lijkt mij leuk en er is ook veel te doen, maar mijn dochter wil heel graag nederlanders op de camping en ik twijfel of die er veel staan. Het lijkt mij voornamelijk een tsjechische camping.
Wie kan mij wat wijzer maken???
 
Het jaar dat wij op Rozkos stonden waren er veel Nederlanders. Op het veld met tenten staan wel vaak Tsjechen, maar dat is heel gezellig. Wij hebben daar een hele leuke vakantie gehad, vrienden en vriendinnen genoeg voor onze kids toen 13 15 en 17
 
Hoi Mima, bedankt voor je reaktie. Is er ook een soort ontmoetingsplaats voor de jongeren? Wanneer je alleen op een camping aankomt is het voor een 15-jarige anders moeilijk kontakt leggen. Is deze camping ook leuk voor een 7-jarige? Mag je kampvuur maken op de camping en tenslotte: nog tips over waar je het beste kan staan, of maakt dat niet veel uit? Alvast bedankt,

Marjolande
 
Bovenaan