Autocamping Brozany

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Afgelopen zomer hebben wij 1 dag doorgebracht op camping Brozany. Wat ik begreep, is dat de camping is overgenomen door de Jednatel en dus weer in Tsjechische handen is. Ik vond, maar dat is mijn mening, dat de gezelligheid een stuk minder was dan voorgaande jaren o.a. omdat er 's avonds op het terras geen muziek meer was en ik had het gevoel dat het er een stuk rustiger was. Verder was er niets veranderd.
 
Hallo Saskia

Ik ben er in 2008 voor het laatst geweest toen was het al minder druk
en anders dan toen Hans er nog was Ik gebruik de camping dit jaar als tussen stop vanwege de mooie afstand
 
Is er veel veranderd de laatste jaren,dus na het ned. beheer??

-grote plekken mogelijk? Ik heb twee kinderen (16, 21) bij me die ieder een kleinere tent hebben, naast onze tent.
-zijn er wel of niet kleine dingen te koop zoals broodjes? (zie ik niet staan in het campingboekje van camp.cz)
-douchen nog steeds met gordijnen?

En ik zag bij een bericht uit 2004:confused: dat er veel gestolen werd door discogangers, was dat later nog zo?
 
De plekken zijn zo groot als jij ze uitzoekt, geen markeringen.
Broodjes moet je 's avonds bestellen, behalve op zondag, dan moet je naar het dorp.
De gordijnen hingen er nog drie jaar geleden.
Er is gestolen toen wij daar waren, maar dat kan overal gebeuren. Ben er vier keer geweest en 1x meegemaakt.
 
ik weet alleen dat we er fijn kunnen karten en de koffie ..tsja ben een hollander he die kennen alleen filter koffie
donderdag of vrijdag mag ik weer fijn terug :top:
zal er zeker nog even komen bij de camping (karten) zal eens kijken hoe het is hebben wel weer nieuwe karts die antieke dingen zijn weg
 
Het was er idd erg rustig Hedili. Veel stond er niet. Toen wij aankwamen stonden er idd een aantal kampeermiddelen, maar de volgende ochtend stonden wij helemaal alleen. Het weekend ervoor was het wel erg druk geweest met een skodaclub met 40 tentjes. Zelfs de huisjes waren grotendeels leeg. Er waren er een paar bezet door oa een belg, een slowaak en een paar Nl-ers. We zijn maar 4 dagen ipv 2 weken gebleven, mijn jeugd vond er zo niks aan. Elke avond kwamen er mensen voor 1 nachtje. veel Denen, sommige Duitsers en Nl-ers. Net de laatste avond kwamen er mensen met twee kinderen in de leeftijd van de onze, maar toen hadden we al besloten naar Cista te gaan. Waar we trouwens wel gekeken hebben, maar daar stonden ongeveer 8 tenten/caravans, ook bijna leeg dus.
Vanwege de klapband van onze bagagewagen zijn we bij Jan en Akkelien beland. En dat beviel goed.

Jammer voor Brozany, op zich een heel mooi terreintje...... Genoeg wc's, douchen met (doorkijk :zwijg: ) gordijnen op munten 20 kronen voor ong 8 minuten. Voor de ingang van de camping is een restaurant, waar je voor veel geld (265 kronen) een flink doorbakken biefstuk krijgt. :tong: Het restaurant in het dorp was beter. Ondanks dat Shopski niet op de kaart stond, kon men dat toch voor ons regelen.
 
Bovenaan