Autocamp Zichovec

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

kuurgast

Donateur
Ken de camping niet, maar wel wat info van Autokemp Žíchovec.
Link van de camping autocamp-zichovec.cz + czecot.nl/accommodatie + czech-camping.com/nl.
Als je vanaf de camping naar Žíchovec gaat, is meteen vooraan in het plaatsje een Hollandse accommodatie, dumzichovec.nl.
Voor de kinderen lijkt me het boom/touw/klimpark wel leuk om te bezoeken czecot.nl/sport.
Heb je de reisverslagen van Ad Verschoor al gelezen over Vimperk en omgeving? Staat vol info over deze omgeving.
Alvast een fijne vakantie.
 
Terug van weggeweest!!
Zichovec ontdekt... na 3 x er voorbij gereden te zijn......
Ooit was het een prachtige camping! Met 2 prachtige zwembaden, een mooie minigolfbaan en een gezellig restaurantje!
Dit jaar was het leeg, er stond niemand op het veld een zwembad was leeg, het andere bad was groen, minigolf stond vol onkruid. Het personeel was dan ook erg blij dat er iemand kwam staan! In de huisjes die zij verhuurden waren 2 gezinnen, waarvan 1 met meiden van mijn meiden de leeftijd, dus die vermaakten zich prima!
Helaas probeerde de beheerder wel een extra nacht af te rekenen, dat vond ik niet zo prettig. Maar mijn man had de zaakjes goed op orde, dus na wat Tsjechisch gemompel was het goed, jammer!
Ow het sanitair!! Wij zijn heel wat gewend, maar dit was wel heel erg!! De hele camping kon zien wie er onder de douche staat.... Gelukkig was de camping leeg!
Ach ... al met al mag je niet klagen als je voor nog geen 10 euro per nacht staat met caravan, stroom en 4 personen!
Maar of wij ooit nog teruggaan....... denk het niet....

20150726_171844.jpg
 
Bovenaan