Autocamp Trebon

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Vonny

Geblokkeerde account
Van Autokemp Trebonsky bij Trebon heb ik wat gegevens gevonden:

ANWB waardering 6,4
Bezoeker waardering 4,0

Voorstaande doet mij niet juichen om deze camping te bezoeken.
 

Vonny

Geblokkeerde account
Deze camping inmiddels via een 5 tal andere sites bezocht.

De gemiddelde waardering was beneden het gemiddelde , wij gaan eiets verder kijken. Chum etc.
 
wij zijn er een keer wezen kijken en weer snel door gereden. druk druk druk druk.(trouwens zet ergens een teil met water en er zitten heeeeeel snel heel wat tsjechen om heen).voordat de hele meute over me heen valt dit is bedoelt als grap met een heel zekere grond van waarheid.

ik bedoel daar mee te zeggen dat tsjechen gek op water zijn.
een beetje water of meertje of er is wel een camping bij.daarom deze beelspraak van de teil.
 
je kunt proberen het zonder vergunning te doen.maar dat lijkt me niet zo verstandig.gewoon een vergunning halen bij het gemeentehuis.dan weet ook waar je wel en niet mag vissen
 

Vonny

Geblokkeerde account
In de reisomschrijving staat een fietsroute van 39 km1 aangegeven van Trebon naar Clum uTreb en weer eindigende bij Trebon.

Ik heb via de Tsjechische ambassade informaties opgevraagd over fietspaden , paspoorten en rijbewijs, dit is nu zo,n 3 weken geleden, reageren zij wel eens meer niet of ben ik te ongeduldig?
 

Vonny

Geblokkeerde account
Heeft Trebon en omgeving problemen gehad met hoog water,de muggenstand zal zich wel goed ontwikkelen met de nattigheid.

Inmiddels wat spullen gekregen van de ambassade over fietskaarten.
De campings rond Trebon laten we links liggen en gaan oa naar Campsever in Chlum u Trebone.
In Nova Bystrice ligt een 18 holes golfbaan.
Gaan de Tsjechen vaak naar Oostenrijk , gezien de lange grenslijn ermee. of komen de Oostenrijkers juist naar Tsjechie?..
 
Wij kampeerden vorig jaar in de omgeving van Znojmo, wat ook dicht bij de Oostenrijkse grens ligt en het viel ons op dat er veel Oostenrijkers in Tsjechie uit eten gingen en winkelden. Daarentegen zagen wij weinig Tsjechen in Oostenrijk.
 
Bovenaan