Autocamp Slunecna - Cista v Krkonosich

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Wij zijn ook op zoek naar en camping in het Reuzengebergte voor de komende zomervakantie. Deze camping Slunecna ben ik nog nergens tegen gekomen. Kan je er iets meer over vertellen of is er ook een website van?
 

Esthertje

Geroyeerd Lid
Mijn zus is hier ook met de kids op vakantie geweest, prima kleine camping, leuk zwemmeertje voor de wat grotere kids en voor de kleintjes een soort waterdammetje en een klein terras-restaurantje erbij.
 
camping Slunecna

Je kunt Ruud of zijn vrouw Annelies gerust bellen hoor!! zijn hele aardige mensen.

De camping is best gezellig al zit je wel iets van een grotere plaats af.
toen wij naar die camping gingen kon je zelf een plaatsje uit zoeken.

Het sanitair was toen al dik in orde en dan praat ik over 8 jaat terug.

Wij gaan deze zomer naar vrchlabi maar ik zal zeker een bezoekje gaan brengen aan camping Slunecna en ik ben er zeker van dat Ruud en Annelies er dan zelf ook zijn.

Gr Alij
 
Camping Slunecna staat niet in het ANWB boekje. maar het is een ontzettend leuke camping. het ligt 3 km van Vrchlabi leuk stadje. de camping is erg leuk voor jongeren. ik ben zelf 14 en heb het er echt heel erg leuk gehad. ik zat zelf met nog 2 meisjes in het welkoms comitee, dus geen 1 kind blijft alleen. we hadden een hele groep. was echt altijd heel gezellig. overdag lekker zwemmen in het meer s'avonds kampvuur. vrijdag avond gingen we altijd uit in Vrchlabi ouders brachten en haalden ons toen. eigelijk zijn er kinderen van alle leeftijden. ik was zelf weer de jongste van de groep maar dat merkte je niet ofzo. wij gaan volgend jaar weer naar de camping !! :D :D :oeps:
 
autocamp slunecná

wij denken er over om naar deze camping te gaan. heb natuurlijk al even gezocht hier naar commentaar erover. en het lijkt wel goed. kan iemand misschien vertellen hoe het met de temperaturen zit daar in de bergen. moet ik een wollen onderbroek meenemen??;)
we gaan met twee kinderen 14 en 17, aan de hand van de info hier moet dat een geschikte camping zijn.

wie o wie weet iets.

groetjes mima
 
Wij zijn vaker op deze camping geweest en het kan er erg lekker weer zijn, erg heet, maar ook erg koud. Twee jaar geleden hadden we hier (na de hittegolf thuis) twee weken met 14 graden en veel regen. Je kan er dus niets van zeggen.
 
Een leuke basic camping.
Eens in het hoogseizoen gestaan toen was het er behoorlijk druk en omdat het geen afgebakende plaatsen zijn stonden de tenten dicht op elkaar. Vorig jaar zijn we er een paar dagen geweest toen was het er juist weer erg rustig. Er is een prima zwemmeertje bij met een leuk winkeltje/snackbar. Hier kan je in de morgen broodjes halen. Deze wel eerst bestellen.

Gerard
 

char

† In Memoriam
Ik vind het een Wereldcamping!!...Wat wij daar allemaal meegemaakt hebben!!!..Alleen,..wel douchegordijnen..geen deuren dus.
Maar ik weet niet hoe dat in 2009 zal xijn.. Verder prima Toko, leuk terras...goed eten...vriendelijk Duits/Engels/Nederlands sprekend personeel...Mooi zwemmeer...Als je nog meer wilt weten..Stuur maar een PM!

Char.
 
Wij gaan hier altijd regelmatig zwemmen als we in de buurt zijn (meertje hoort niet echt bij de camping en is gewoon publiekelijk toegankelijk). Is echt een leuk meertje met een echte grote grasweide om heerlijk te zonnen (ook schaduwplekjes langs de bomen bij heel heet weer). De camping zag er alleen altijd heel erg rustig uit. Maar daarin kan ik mij vergissen want wij hebben er nooit echt gestaan.

Gr, jan
 
Heb je soms aandelen in camping Slunecna??;) je maakt er zoveel reclame voor.
Slunecna is voor ons nog steeds 2de keus, smaken verschillen nu eenmaal:D en er is daar ook maar 1 zwemmeertje las ik op hun site.
Maar in ieder geval bedankt voor je advies.
 

char

† In Memoriam
Heb je soms aandelen in camping Slunecna??;) je maakt er zoveel reclame voor.

Aandelen?.. Nee, hoor!!..De laatste keer dat wij daar echt stonden is misschien al 5-6 jaar geleden.. En ik had jullie een willekeurig andere camping aan/af kunnen raden.. Het blijft persoonlijk..

Ik noem maar wat:...

In 1998 stond Dolce Vita,in Trutnov, (camping) opeens in de folder van Vrij-Uit..Je wilt niet weten wat er voor volk er opeens naar Tsjechie kwam vanuit Nederland!!.. Ze hadden in ieder geval hun eigen "matjes" bij zich!!..We zijn er na 2000 nooit meer geweest om te kamperen....

Mijn verhalen al gelezen??..

Char.
 
Hallo Char,

Als expert van camping slunecna wil ik je vragen of je op deze camping ook een vuurtje bij je plek mag stoken. Dit is voor jongste zoon het belangrijkste van de hele vakantie.
De camping lijkt ons erg leuk, zwemgelegenheid en een mooie omgeving. Meestal staan we 1 week en ga dan naar een ander gebied toe.

p.s. ik heb al je verhalen al gelezen
 
Bovenaan