Autocamp Modrin - Lipno nad Vltavou

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Autocamp Modrin

Hallo,

Wij hebben hier zo'n 4 weken geleden gestaan, een prachtige plaats aan het water.

Het weer was waardeloos, regen en 's avonds erg koud. Gelukkig mocht je daar een kampvuur maken, dat deed dus iedereen om je warm te houden.

Het sanitair vonden wij niet handig, je moest met dezelfde munt die je kon opladen voor de douche, ook de slagboom door, als je water koud werd moest je de douche uit om weer warm water te krijgen.

Wij zijn na een week vertrokken naar Kroatië en hebben daar heerlijk weer gehad.

Groetjes Margreet
 
Leuke Camping

Dit jaar voor de 2e keer naar Camping Modrin geweest, nadat we eerst een week bij een camping bij Praag zijn geweest.
Mijn zoon van 17 en 3 vrienden waren ook mee. Wij stonden op een plek met stroom en de jongeren stonden op een aparte veldje zonder stroom.

In de omgeving van de camping is veel te doen, rodelen (op loopafstand), mountainbiken (zijn in de omgeving te huur), raften, kanoën, waterfietsen, zeilen en motorboot (alleen fluistermotoren).
Supermarkt op loopafstand, overdekt zwembad (niet gratis).
Er zijn veel fietsroutes, echter met een normale fiets is dit niet te fietsen, hier heb je echt een mountainbike voor nodig.

Er is vlakbij (ca 15 km) ook een vietnamese markt waar van alles te koop is.
Er wordt in de omgeving veel in toerisme geinvesteerd, veel appartementen, winkeltjes en eetgelegenheden enz.
Uit eten deden wij ook regelmatig, omdat dit zo goedkoop is. Voor 4 personen betaal je hooguit 15 euro pp (vaak goedkoper) met alles erop en eraan.

De jongeren gingen 's avonds eerst een grote vuur stoken en daarna lopend naar de disco, ca 3km verderop. Ook is er een Bar Bistro op de camping die tot 24:00 open is.

De jongeren stonder erg afgelegen, dit hadden wij expres gedaan ivm de overlast (er is niets ergers dan dat je wilt slapen en de buren praten tot 3:00 door). :wijs:
Ze hadden gelukkig geen waardevolle spullen in de tent liggen, dit was maar goed ook want 's-nachts toen ze uit waren, was er in hun tent ingebroken, ondanks de bewaker met hond.

Sanitair is erg goed, schoon en een overcapaciteit aan wc's en douches.
Om te douchen heb je een pasje nodig die je kunt opwaarderen bij de receptie. Bij de vrouwen was het systeem stuk, dus was het de hele week gratis douchen. :)

Samenvattend: Leuke camping met niet teveel regels, je kunt bijna overal een vuurtje stoken, maar dit houdt ook in dat je er ook last van kunt hebben. Er is geen tijd dat je stil moet zijn, dit kan ook lastig zijn als je wilt slapen en de buren praten door.
Prachtige omgeving (veel bos) aan het Lipnomeer, veel te doen voor opgroeiende jongeren. :zwaai:
 
Eindelijk vakantie, lekker naar Tsjechie.

Wij gaan ook in augustus naar Tsjechie, we hopen op 8 of 9 augustus te arriveren op Camping Modrin.

Alhoewel het alweer 15 jaar geleden is dat we in Tsjechie waren, weet ik nog dat het een erg mooi land is met heel veel cultuur en natuur, en in de avond erg koud. :koud:

Groetjes Rien
 
Lipno nad Vltavou

Hallo,
Wie kan mij wat meer vertellen over deze camping?:stout:
Ik zou graag willen weten of sanitair schoon is, en of er ook douchegordijnen of deuren voor douche zitten, want ik ben nogal op mijn prive gesteld als om douchen gaat:bloos2:
Mag er ook campvuur voor tenten gemaakt worden?
En is het leuke camping voor jongeren?:lap:
Zijn de plaatsen voor camperen klein of maakt niet uit hoe neer zet?
Al vast bedankt,
Gr,
safiya
 
Bovenaan