Autocamp Modrin - Lipno nad Vltavou

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ik heb al gezocht naar "modrin" Lees alleen maar dat het een mooie camping is. Kan iemand mij meer info geven? Komen hier veel nederlanders, net als bij Frymburk?
Hoe groot is de camping? Hoe is het sanitair ed.
Dieneke
smiley20.gif


www.lipnoservis.cz
 
Re: Autocamp Modrin

Modrin is heel anders als Frymburg, maar er komen heel veel nederlanders.
Modrin is veel vrijer als frymburg, je hebt veel minder regels enzo.
Het is een mooie Camping aan het meer, het heeft tegenwoordig een redelijk restaurant op de camping (vroeger was het zo'n frietkot).
verder sanitair is voldoende, de receptie was vorig jaar bemand met een niet engels sprekend chacherijnig meisje, maar daar had ik alleen last van bij het in en uitchecken.
Ze hebben zeer schappelijke prijzen.
Je mag overal vuur stoken.
Ik heb er heel veel nederlandse kennisen aan over gehouden, dus het is een gezellige boel daar onder de nederlanders.
Er is een kleine disco op loopafstand.

Ik vind het een leuke camping.
 
Re: Autocamp Modrin

Wij hebben besloten om met 2 gezinnen ook naar camping modrin tegaan.
Komen er nog gezinnen met jeugd?????
wij hebben er 1 van 15-10-8.
Vooral die van 15 wil jongens en meiden van zijn leeftijd
wij gaan 24 juli op pad.
Dus bij deze een oproep wie gaan er nog meer??????

Groetjes Alij
 
Re: Autocamp Modrin

Beste Dieneke, vorig jaar is mijn man op deze camping geweest: rommelig en gezellig. Overal houtvuurtjes, direct aan het water. Echter: niet al te fris sanitair!
Naast Modrin zit een Ned. camping (orde en netheid en zo), maar die was vorig jaar vol.
Je zit wel vlak bij Landal Green Park=> zwemmen, sauna!
veel plezier, Fenna
 
Re: Autocamp Modrin

Wij zouden vanmorgen vertrekken,maar mijn man is gister ziek geworden,waarschijnlijk zomergriep en we wilden dan maar morgen vertrekken ,maar waarschijnlijker wordt het maandag.
We gaan via Hannover richting Berlijn,daar willen we een dag rondkijken en dan via Dresden de grens over naar Praag om die te gaan bezichtigen en daarna naar het Lipnomeer.
Wij doen altijd rustig aan, en rijden maar een paar uur per dag en als we onderweg iets leuks tegenkomem blijven we wat langer hangen.Heb de laatste weken veel informatie bekeken over Tjechie en wat ik hoor of op foto's zie spreekt me erg aan. Wat een mooie natuur!!Ik kan haast niet wachten om te vertrekken,alles is al ingepakt,maar ja het is niet anders.
De kinderen hebben nog wel steeds hun bedenkingen,die kan ik nog niet helemaal overtuigen,maar ik ben er van overtuigd dat ze net zo enthousiast worden als ik.
Zijn Jullie er al eens eerder geweest?
Groetjes Rina
 
Re: Autocamp Modrin

Hoe oud zijn je kinderen? Die van ons (toen 13, 11 en
bril.gif
hebben zich rima vermaakt. Vooral 's avonds het kampvuur met leeftijd genoten was heel leuk. kan me voorstellen da kinderen die luxe campings gewend zijn in Tsjechie wel even moeten wennen.
Hoop dat je man snel opknapt. Alvast een fijne tsjechische vakantie gewenst!!!!
Dieneke
 
Re: Autocamp Modrin

Ik heb 4 kinderen maar alleen de jonsgste van 17 gaat nog mee.De kinderen van mijn vriendin ,die ook meegaan zijn 16 ,17 en 19.
En we hebben eigenlijk nooit luxe gecampeerd,wij gingen altijd naar Frankrijk en stonden op een simpele municipal camping,maar oergezellig .
Ik denk dat het meer het onbekende is wat ze niet aanpreekt,ze willen het liefst steeds naar dezelfde camping terug.
bedankt voor je belangstelling en hoop met heel veel verhalen na de vakantie op dit forum terug te komen.
groetjes Rina
 
Re: Autocamp Modrin

Ik las het berichtje van carmen 1157 dat ze beroofd zijn op camping Modrin van hun geld en mobiele telefoons terwijl ze lagen te slapen!!! Zulke berichten dempt de pret een beetje.
Misschien dat we dan toch nog maar voor Frymburk gaan kiezen,daar is het bewaakt en afgesloten.Maar we zien wel,als we ter plekke komem.
Maar we zijn nog niet weg ,misschien straks anders uiterlijk morgenochtend.
groetjes Rina
 
Re: Autocamp Modrin

We zijn vandaag teruggekomen van een supervakantie in Tjechie.
Was de eerste keer ,maar wat een mooi land!!
Vriendelijke mensen en lekker eten,veel keus.
Naar camping modrin,erg gezellig,leuke mensen,goed eten,vuurtje stoken en elke dag vuurwerk.
Onze tienerkinderen hebben zich erg vermaakt, wilden eerst niet graag,maar wilden aan het eind van de vakantie niet meer weg,konden elke dag naar de disco,veel jongelui op de camping en lekker zwemmen in het meer.

Wij hebben het reuze naar de zin gehad.
 
Wij zijn in 2004 aan het Lipnomeer geweest op camping Modrin. Ik was daar met mijn zus en haar kinderen waren 6 jaar en 9 jaar. :yess: :yess: Je moest ze steeds zoeken omdat ze met vriendjes aan het spelen waren. De kinderen kunnen zich er prima vermaken.

Je mag van het zwembad op Landal Greenpark met korting gebruik maken. Het zwembad is wel op beperkte tijden geopend en je mag maar met weinig mensen tegelijk erin.

:deuk: Wij hebben in ieder geval een prima vakantie gehad van 3 1/2 week.:cheers: :pepsi:

Groetjes Mary
 
Autocamp Modrin

Hallo,

wij gaan ons tweede jaar tjechie doen, eerste is vreselijk goed bevallen.
We gaan nu naar het lipnomeer, is er van jullie ook iemand geweest die iets vertellen kan over autocamp modrin en hoe de prijzen hier zijn ?


Groet,

Wim
 
Wij hebben besloten om met 2 gezinnen ook naar camping modrin tegaan.
Komen er nog gezinnen met jeugd?????
Goedemorgen Alij,
Wij gaan dit jaar voor t eerst naar camping Modrin. Het negatieve verhaal wat ook op dit forum geschreven staat heeft ons wel even weerhouden, maar uiteindelijk toch besloten dit te gaan doen.
Onze kinderen zijn 17,12 en 9 jaar. En wij komen 3 augustus aan.
Ik ben benieuwd hoe het daar zal zijn, en heb er zin in! Wie weet zien we elkaar daar, wij kamperen in een groene tent!
Veel plezier en tot later
 
modrin

We hebben echt wel genoten op de camping Modrin, alles mocht daar, kampvuur voor je tent, enz.
Wat ik een nadeel vond, is dat er niet gecontroleerd wordt op herrie. Ze gaan de hele nacht door met schreeuwen en s'morgens zijn de Tsjechen die er zelf staan, al voor 7 uur op.
Onze buren zijn ook bestolen terwijl ze sliepen. Aan onze tent zaten ze ook, alleen ik werd er wakker van en weg waren ze.
Ik vind tsjechié een prachtig land, maar zal deze camping niet meer kiezen omdat onze kinderen van 10 en 8 jaar slaap te kort kwamen door de herrie.
 
Wij gaan ook naar Autocamp Modrin

Hallo allemaal,

Wij gaan 17 juli ook naar deze camping, het klinkt erg gezellig. Onze zoon van 17 gaat ook mee en we hebben besloten om Banjer onze hond ook mee te nemen.

Heeft iemand ervaring met de drukte? Wij hebben namelijk het plan om 'smorgens vroeg te vertrekken en hebben het idee dat je daar dan ongeveer om 16.00 uur aankomt.
Of is het handiger om eerst een nachtstop te houden in Duitsland zodat je dan vroeger op de camping aankomt.

Ik hoor graag van jullie.

Margreet
 
Ja, nee

:wijs:
De Caravan van de familie is deze week al daar gearriveerd.
Dus blijft er de hele zomer staan en hoeven wij er alleen maar heen te rijden zonder caravan en weer terug zonder caravan !

Goed geregeld :denk:

groetjes en tot ziens ?
 
Van te voren betalen?

Hallo Fam. Dijkstra,

Ik heb gelezen dat je op de camping eerst moet betalen, weten jullie ook of je daar kunt pinnen? En weten jullie ook hoe het weer daar nu is?

Wij vertrekken vrijdag de 18de dus zijn zeer benieuwd.

Groetjes Margreet
 
Bovenaan