Autocamp Brodsky - Cerveny Kostelec

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

wij zijn op zoek naar een camping net onder het reuzengebrgte. nu kwamen we autocamp brodsky tegen. maar erg veel is daar niet over te vinden. wie weet er iets meer te vertellen over deze camping. we zijn met twee volwassenen en twee kids 14 - 17 jaar.
 
cor dank je wel. op deze site ziet het er wel goed uit.
toch zou ik ook nog graag iets horen van mensen die er geweest zijn. en misschien iets kunnen vertellen over het sanitair en de af- of aanwezigheid van andere nederlandse gezinnen.
 
Wij zijn er een aantal jaren geleden geweest.(wel 6 jaar)
Wij hebben het als een leuke camping ervaren.
Toen waren er weinig nederlanders.
Wel in de weekenden live muziek.
En we hebben het speciale feest mee gemaakt dat dit zomer er ook weer is, dit zag ik op de website.
Mooie site trouwens en zelfs in het duits en Engels.
Hoe het sanitair nu is kan ik dus niet zeggen.

Groetjes Sylvia
 
Nou Mima,

Ik heb vorig jaar drie weken op deze camping doorgebracht.
Het is een camping met weinig entertainment dus voor vermaak zullen julie zelf moeten zorgen.
Er komen weinig Nederlanders.
Verder waren wij prima te spreken over de camping, sanitair was schoon wel ietwat verouderd maar dat maakt niet uit.
Mocht je nog meer vragen hebben dan hoor ik het wel.
 
allemaal bedankt voor de info. we gaan op andere manier nog wat info proberen te achterhalen.
de kids hebben ondertussen nog verder gezocht en zien camping konopac ook wel zitten. dus we hebben nog geen besluit genomen

groetjes mima
 
Ervaringen op Camp Brodsky:

Ik ben hier vorig jaar zomer geweest op aanraden van een andere forumganger. Het is een leuke Tsjechische camping zonder al teveel poespas.
Er is een mooi meer bij waar gezwommen kan worden. Het restaurant op de camping is prima verzorgd, het oogt oud en bouwvallig maar binnen is het aangenaam toeven. Ook de menu keus is hier beperkt maar zeker voldoende.
Iedere ochtend zijn er broodjes te verkrijgen bij een klein zeg maar erg klein camping winkeltje.

Mocht je meer willen weten vraag gerust.
 
Wij hebben verleden jaar 8 dagen op deze camping gestaan. ik moet eerlijk zeggen, toen we aan kwamen en we hadden voor 2 nachten geboekt, was mijn eerst indruk: als de 2 dagen voorbij zijn met gierende banden weg. we stonden eerst op een plekje vlak bij de wc, maar toen we een stukje waren gaan lopen, hadden we een mooi plekje aan het meer gevonden. we hebben de caravanpoten weer ingedraaid en de caravan verplaatst naar deze plaats en we hebben hier een heerlijke laatste week vakantie gehad. we zijn hier geen 2 dagen maar 8 dagen gebleven. het is een echt Tsjechie camping, maar wij hebben geen kinderen meer met ons mee, dus wij hebben ons best vermaakt. want voor kinderen is hier weinig of niets te doen. je kan wel lekker zwemmen in het meer en de omgeving is prachtig, zeker als uitval basis voor het adelaarsgebergte. wij gaan onze laatste week er weer naar toe.
 
Bovenaan