Auto huren in NL voor vakantie in Tsjechië

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo we willen naar Tsjechië

Maar dan met drie man en 2 hondjes, wie weet een vehuurbedrijf die daar geen moeite mee heeft, mag ook zo aan nemers wagen busje zijn, zo dat de honden achter in gaan in een bench, hebben ze geen probleem mee, onze auto kan geen drie man vervoeren, te klein, heb her en der al gebeld maar dan zeggen ze Tsjechië geen probleem maar de hond wel, dan zegt een ander, de hond geen probleem maar Tsjechië wel. ivm de verzekering :snotter: Ze zeggen dat Tsjechië een risico land is
Pffffffff.
Groetjes Thea
 
Probeer het eens bij autoverhuur Haagdoorn in Hapert. Daar hebben wij in 2002 onze mercedes Sprinter gehuurd. Deze firma deed als enige niet moeilijk over onze bestemming en over honden weet ik het niet daar zal je naar moeten informeren.
Succes!
 
Op de site van Multirent staat het volgende te lezen:
Tsjechie is, na toestemming en bijbetaling bij Multirent dus mogelijk.
Ja,
Lekker. Zoonlief heeft twee weken besteed aan het regelen van een huurauto tegen een gangbaar tarief. Overal de pin op z'n neus. Het blijkt dat de BOVAG regels van toepassing zijn. Het eindbedrag voor 14 dagen huren, zie bovenstaande informatie, bleek meer dan €758 te zijn. ( volgens de Bovag of mededelingen die men daaraan ontleent worden nog steeds 7 van de 10 buitenlandse auto's rond Praag gestolen. Hoe komt men daar nou bij?)

Kennelijk is Tsjechië nog steeds een bananen republiek

Zoonlief gaat dus nu maar een weekje zeilen in Friesland
 

char

† In Memoriam
Ik begrijp er geen ene reet van!!! (ja,ja,..dat is weer Chariaans!)

Ik moet nog even terugzoeken wie het begrip "Chariaans" verzonnen heeft!!..

Maar stel dat je een goede reis/autoverzekering hebt,... en er gebeurt iets met de auto in Tsjechie. Dan krijg je toch ook vervangend vervoer,... met een auto met een NL-kenteken???..

Of ben ik nou zo dom???...

Char.

___________________________________________
Char. ...over het laatste,..laat maar!!!...
 
Je kan ook een auto huren bij snappcar. Volgens mij is dat best makkelijk. Gewoon afspreken met iemand die zijn auto wil verhuren en bespreken, hoe makkelijk het gaat hangt af van de verkoper.

Ik heb het van beide kanten meegemaakt, bij de ene mag je zijn auto overal mee naartoe rijden.

Bij de andere wil die dat je strict in Nederland blijft. Bij mij had die zelfs een gps in de auto geinstalleerd!!!!!!! om te kijken waar in Nederland ik mij bevond...


Maar verder vraag ik naar of een van jullie toevallig ervaringen heeft met hart auto verhuur.
Auto verhuur lange termijn
Ik woon zelf in rotterdam, en hart autoverhuur is mij wel eens aangeraden op dit forum. ( Dit is een nieuw acount dat klopt)

Ben mijn ww voor die andere kwijt :D
 
Bovenaan