Appartmenten van M&M in Harrachov?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Wie heeft er ervaring met dit app. in Harrachov, wij willen er misschien eind sept. naar toe, maar willen graag weten waar het precies ligt in Harrachov, we komen er niet achter via de website van Interchalet.
Dus als iemand ons meer kan vertellen over dit app. en omgeving, heel graag..

Nu ben ik al een paar jaar lid van dit forum, en ik weet nog steeds niet hoe ik er een foto bij moet plaatsen:confused:
De foto staat bij mijn foto's. als het me lukt:denk: om die wel te plaatsen.
 
Hallo Saar,

De lokatie is inderdaad goed, echter zijn er wel pensions en appartementen die nog dichter in het centrum liggen, maargoed dat verschil is maar heel klein en je kan je auto beter kwijt bij M&M

groeten Pivokoning
 
Pivokoning, wij vinden het niet zo belangrijk om in het centrum te zitten, we zitten er eigenlijk liever wat buiten, is vaak rustiger, volgens mij is in Harrachov alles te belopen.
Wij zijn er een paar keer op bezoek geweest en hebben al naar de watervallen gelopen en de glasblazerij bezocht, en een keer heerlijk geluncht bij een italiaansres.( hoop dat die er nog is).

groeten Saar.
 
Saar, dat Italiaanse restaurant is er nog, ben er in april nog wezen eten.
Wij aten ook altijd heerlijk in Bleu Cafe, Old Amsterdam of bij Pension David (bij de ingang van de stoeltjes lift) en de bakker naast pension David heeft de lekkerste pecanotenbroodjes!
 
Bovenaan