Antubis stelt zich voor

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hoi Hoi!

Sinds kort ben ik lid van dit forum.
Dit jaar gaan mijn man en ik voor het eerst met vakantie naar Tsjechië. Om precies te zijn naar het plaatsje Lipno nad Vltavou.
Dus ben ik druk bezig om zo veel mogelijk informatie te vergaren, folders aan te vragen enz.
Wij willen alles (zoveel mogelijk) weten over Tsjechië, zo hebben we alvast voorpret.

Dus heb je info, tips enz. deze zijn van harte welkom!
 
Tips en info heb ik zo 1 2 3 niet, maar dat is geen probleem, genoeg informatie hier op het forum.
Ik wens je veel plezier hier op het forum en een hele fijne vakantie.
Laat na jullie vakantie even horen hoe het was, dat vind ik altijd leuk om van nieuwelingen te horen hoe die Tsjechië ervaren.
 

Maria

Geroyeerd Lid
Welkom op het forum en over het Lipno gebied is al heeeeel veel geschreven, je zult genoeg info vinden! Heb je de zoekfunctie al ontdekt? Zit rechtsboven in de donker-oranjige balkje. Succes en alvast veel voorpret!
 
Hoi en welkom
Nou wie weet heb ik wel tips, wat vinden jullie leuk?
Wandelen, kanoen, cultuur natuur, an hoe lang gaan jullie?
En zoals Maria al zegt, er is al heel veel geschreven over het Lipno meer en omgeving, je zal vast wel het een en ander vinden.
Veel plezier met de voorbereiding en straks op vakantie
 
Hoi Hoi!

Wij gaan in september, 14 dagen naar Lipno nad Vltavou.
En we zitten in het appartement Lipno Lake Resort.
Ik heb inderdaad al heeeel veel informatie gevonden en ook een flink pakket van het Tsjechisch Verkeersburo ontvangen.
Dus als je nog iets weet, dan hoor ik het graag! :-)
 
Welkom op het forum, Antubis! :zwaai:

Als je specifieke vragen hebt, kan je ze stellen in de desbetreffende rubrieken of zoeken of er al eerder over geschreven is. Dat is iets overzichtelijker dan in dit topic allerlei vragen doorelkaar te stellen die elders misschien al beantwoord zijn, snap je?
Succes met je zoektocht! :)
 
Bovenaan