Alternatief leven in Tsjechië

Topic in 'Wonen & Werken' gestart door Plantage Bohémien, 12-06-2019.

1. Beste meneer Baan,leuk bedankt...maar hoe moet ik het PM openen ? kunt U gewoon geen emailtje naar ons stuuren?

2. Pelhřimov

Pelhřimov Donateur

rechtsboven staat bij "conversaties" een rood icoontje als je een PM (prive berichtje) hebt

mazackova vindt dit leuk/interessant.
  3. Bedankt,het is al zo lang geleden dat ik al weer alles vergeten ben...

Pelhřimov en Baan vinden dit leuk/interessant.
  4. En voor de belangstellenden in alternatiev leven in Tsjechije : er is een nieuw boek uitgekomen van Ales Palan met fotos van Johana Posova - "Jako v nebi,jenze jinak " uitgeverij Prostor,2019

Baan vindt dit leuk/interessant.
  5. Daar zit wat in!

6. Waar in?

7. In de laatste zin zit wat in, die net niet afgedrukt en verdwenen is :
    Maar of ik dan "alternatief" ben betwijfel ik...

8. Waarom? Wat is er ZO bijzonder aan dat men pas 6 maanden nadat het geschreven is pas een opmerking op komt? En verklaar je even nader, zo houden we mischien de topik een beetje in leven.

9. Beste meneer Kobus,Waarom moet U mij niet vragen maar wel meneer reuzengebergte2.Ik ben aleen vandaag heel eventjes op het Forum verdwaalt omdat ik net niets zinnvol te doen had en dus om mijn nederlands te oefenen. Bovendien vind ik dat soort leven niet echt altrnatief.Zelfs in Europa is er om op deze wijze te leven al duizenden jaaren heel gewoon. Daarom heb ik hier de twee publikaties aangevoerdt.Ze zouden voor iemand mischien wel een klijn beetje interessant kunnen zijn.Groetjes !

10. Uhhh... je vrouw en je auto? :lache:

11. Dat alternatief vaak wordt gekoppeld aan uitkering.
    Maar dat is misschien gewoon perceptie?

Deel deze pagina