Alleen in Praag

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Lieve mensen,

Ik ben alleen in Senohraby/Praag en ik vermaak me prima. Nog nooit eerder alleen op vakantie geweest, maar wat geniet ik er van om de sfeer van Praag in me op te nemen. Alleen wat eten of drinken? Ik vind het geen enkel probleem, nuttig er niet minder om, haha. Als ik thuis ben zal ik weer een reisverslag maken, alleen nu met wat minder foto's. Voel me anders zo'n supertoerist als ik steeds mijn toestel trek.

Ahoy!

Nathalie:cheers:
 

char

† In Memoriam
Neem mij mee!.. Neem mij mee!!..

Door de helder verlichte straten,..

De halfdonkere stegen, zonder eindbestemming,.. totdat jij ergens stopt,...

En dan gaan wij, met volle glazen, praten,...

waarom Praag jou heeft gelokt.

Char.
 

Esthertje

Geroyeerd Lid
Oh wat heerlijk, met zijn 2-tjes is leuk, met manlief of met mams, maar een keer alleen is ook wel zo lekker, geniet er maar fijn van1 Ik ben superbenieuwd naar je reisverslag straks.
 
:schrijven: Ik zal zeker een verslag maken hoor!
overigens was ik nog wel één dag en één nacht samen met Fred, maar die vertrok in het holst van de nacht uit het hotel (had ook de vroege vlucht) en miste een heeeeerlijk ontbijtje :lmfao:.
 
Heb de smaak te pakken!

Over drie weken zit ik weer alleen in Praag. Nu niet voor een paar daagjes, maar 5 weken. Nou ja, alleen. Als het allemaal door kan gaan komt Fred de hond de 2e week brengen. Ik kan niet zo goed zonder haar...

Wat ga ik doen? Naast de taalcursus, waar ik 5 dagen per week mee zoet ben heb ik inmiddels ook een fiets in Tsjechië. Tja, zoveel plannen, ik ben bang dat 5 weken zelfs te kort zijn. Mocht ik spectaculaire dingen meemaken dan zet ik het nog wel op het forum!
 
Geeft niet hoor, volgens mij hadden we elders hier al over gesproken Nathalie. Ik weet nu nog even niet waar ik (wij) die tijd weg moet halen, maar op deze manier het Tsjechisch (beter) te leren lijkt me super!
 
Bovenaan