Afscheid van 2007...

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat heerlijk Jolanda...en hoe gaat het met je maatje? Jullie maken er toch nog een mooie week van zo aan het einde van 2007?
 

char

† In Memoriam
Verwijderen

PUNK !!!!!.... Als IK de mogenlijkheid had... was jouw laatste reactie hier, verwijderd!!!...

Char.
_______________________________________________________
Char. ...bakt koekjes van eigen deeg...


HaaaHHaaHa, blijven lachen dus!

Ik denk dat Corrie, als eerste, reageert!
 
Dat vind ik nu weer even iets te krap door de bocht hoor Char!!
Ik denk dat Punk onze Lukas niet echt vergeten is, hij dacht er vast even niet aan!!
 
Ik probeer er deze week wel 'n mooi verhaal van te maken, niet in het topic van Mayca, ook al heb ik eigenlijk alles aan haar te danken.:kus:
 

Maria

Geroyeerd Lid
Volgens mij wist Punk wel om wie het ging, wil alleen wat meer details!En ik ben nu ook wel benieuwd wat Mayca in Jolanda's verhaal doet...?
 
:lmfao: Nou ok komt ie.
Mayca heef er voor gezorgd dat Lukas in Februari,toen hij voor het eerst van het forum verdween, weer terug kwam.
En daar ben ik haar heel erg dankbaar voor, maar zoals gezegd zal ik deze week iets meer erover vertellen.Omdat dat eigenlijk ook niet kan in 5 minuten.
 
Positieve dingen en negatieve dingen, zoals in bijna elk jaar. Een tob en top-jaar. We gaan dit jaar in ieder geval goed afsluiten met veel herinneringen en toch ook goede momenten.

Ik wens iedereen een gelukkig Kerstfeest en een voorspoedig 2008.

Groetjes,

Robert
 
Op de valreep dan toch nog een klein stukje in dit topic.

Ik had me voorgenomen dat 2007 voor mij alleen nog goed nieuws mocht brengen.
In 2005 en 2006 hebben wij onze portie slecht nieuws namelijk wel gehad.
En 2007 zag er uiteraard prima voor ons uit!!
Wie onze berichten een beetje heeft meegelezen weet wel waarom..

Tot Lina me gister op m’n werk belde.. Ze had de postbus leeg gemaakt en daar een rouwbrief aangetroffen.
Het ongelooflijke toch gebeurd, A(*) is overleden..
A die zijn kanker had overwonnen, dachten we de laatste maanden.
A en ik spraken elkaar niet vaak maar steeds was het hartelijk, vriendschappelijk en vooral POSITIEF.

Altijd positief over zijn herstel en al weer rustig begonnen met werken..
A wist een fantastisch gezin achter zich en ook op zijn werk werd hij voorbeeldig gesteund.

Vier weken geleden melde hij zich bij de dokter, voelde zich niet helemaal top…
Gisteravond zijn we naar Friesland gereden om vrouw en kinderen een hart onder de riem te steken en A een laatste groet te brengen, dat was wel het minste dat we nog voor hem konden doen..
Een enorm aantal mensen dat de laatste eer kwam bewijzen omdat A tot het laatst ook sociaal zeer actief was in het dorp.

Daar stonden ze: Vrouw en kinderen die fier en met een glimlach al die goedbedoelde woorden aanhoorden..
Dat niet alleen maar ook echt een antwoord voor ons hadden. Geweldig!!! Ik weet zeker dat deze mensen het gaan redden.

A’s dood zette mij even aan het denken, hij was tenslotte een half jaar jonger dan ik.
Wat 2008 betreft..
Denkend aan A: We maken er een positief jaar van, wat er ook gebeurt.






* Om privacy reden niet de volledige naam
 

char

† In Memoriam
2007.
Is, zoals elk jaar,
een jaar van verlies.
Maar ook een jaar van: Welkom!!

Dat zal 2008 ook zijn.
Welkom, 2008!!
Maar bespaar ons het verlies...

Char.
 
voor mij was 2007 een goed jaar. werk gevonden bij een supermarkt, naar 5 havo overgegaan, eindelijk weten wat ik na de havo wil doen. kortom veel om naar uittekijken in 2008:lache:
 
Gorrit en Lina,
Ik wil jullie condoleren met het verlies van A...
Soms word je ineens weer met je neus op de feiten gedrukt en ziet de wereld er even anders uit.
Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie er inderdaad een heel positief jaar van kunnen maken!
 

char

† In Memoriam
Gorrit, Lina, Mayca, en anderen.

Soms denk ik: Wat is het toch jammer, dat wij dingen kunnen bedenken,.. overdenken,... gewoon nadenken. Of,... al denkend, onwetend bliiven.

Het geeft zoveel onrust!

Char.
____________________________________________________
Char. ...denkt met U mee,.. en dat, wordt ook niks...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan