Activiteiten Trutnov

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo,

Ik ben Yvan, en ik ga samen met mijn vrouw en kinderen de eerste keer naar tsjechie. We gaan kamperen bij tom's camping nabij Trutnov.
Ik heb al heel wat opzoekingen gedaan voor onze vakantie, en ik vindt heel wat activiteiten en bezienswaardigheden in de buurt. Toch ben ik tevergeefs op zoek naar "iets speciaal", ik bedoel daarmee een activiteit die deze vakantie onvergetelijk maakt. Zo hebben we vorig jaar een canyoning gedaan in Lake district. De kinderen vonden dit fantastisch. Ik zoek dus nog iets zoals canyoning, rafting, via ferrata, leuke kanotocht,... of iets anders.
Mijn kinderen zijn 9 en 11 jaar.
Alle andere tips in de buurt zijn ook welkom natuurlijk.

Yvan
 
steppen kan ook in pec pod. was erg leuk om te doen. ook omhoog met de kabelbaan de snezka op met helder weer en lopend naar beneden is erg leuk en met de kabelbaan de cerna hora op en dan naar pec lopen en met de bus weer terug is erg leuk. mooi natuur gebied kom je tegen waar je loopt op vlonders als je iets van het pad naar pec afwijkt. en de bunker net voor zacler is leuk en de mijn bezoeken net na zacler is ook erg leuk. vergeet ook niet een wandeling te maken in ostas, ardspach of broumov waarbij ostas minder toeristisch is. kijk ook eens op de site van de sprookjesmolen daar staat heel veel info op over dit gebied.
 
Bovenaan