Activiteiten Trutnov

Topic in 'Reuzengebergte' gestart door Yvan, 06-06-2017.

1. Hallo,

Ik ben Yvan, en ik ga samen met mijn vrouw en kinderen de eerste keer naar tsjechie. We gaan kamperen bij tom's camping nabij Trutnov.
    Ik heb al heel wat opzoekingen gedaan voor onze vakantie, en ik vindt heel wat activiteiten en bezienswaardigheden in de buurt. Toch ben ik tevergeefs op zoek naar "iets speciaal", ik bedoel daarmee een activiteit die deze vakantie onvergetelijk maakt. Zo hebben we vorig jaar een canyoning gedaan in Lake district. De kinderen vonden dit fantastisch. Ik zoek dus nog iets zoals canyoning, rafting, via ferrata, leuke kanotocht,... of iets anders.
    Mijn kinderen zijn 9 en 11 jaar.
    Alle andere tips in de buurt zijn ook welkom natuurlijk.

Yvan

JanAverink en bruinh vinden dit leuk/interessant.
  2. Hallo Yvan, Welkom op het forum. Er is veel te vinden hier! gebruik ook vooral de zoekfunctie zou ik zeggen.
    Vorig jaar zaten wij in de buurt van Trutnov, in Arnultovice. Zie ook mijn vakantie verslag. Het eerste wat ik kan bedenken voor je kids is het steppen van de Černá hora of de rodelbaan in Mladé Buky!

bruinh en Pelhřimov vinden dit leuk/interessant.
  3. Hallo Graltena, bedankt voor de tips. De steppen had ik ook al gezien en lijkt mij ook wat. Is dit te doen met kinderen van 9 en 11? Heb je dit op voorhand geboekt?

bruinh vindt dit leuk/interessant.
  4. Ja is zeker te doen. Gaat ook veel over asfalt. Mijn kids waren toen 9 en 12. Reserveren zou kunnen, zeker met mooi weer kan het wel druk zijn.

bruinh en Yvan vinden dit leuk/interessant.
  5. steppen kan ook in pec pod. was erg leuk om te doen. ook omhoog met de kabelbaan de snezka op met helder weer en lopend naar beneden is erg leuk en met de kabelbaan de cerna hora op en dan naar pec lopen en met de bus weer terug is erg leuk. mooi natuur gebied kom je tegen waar je loopt op vlonders als je iets van het pad naar pec afwijkt. en de bunker net voor zacler is leuk en de mijn bezoeken net na zacler is ook erg leuk. vergeet ook niet een wandeling te maken in ostas, ardspach of broumov waarbij ostas minder toeristisch is. kijk ook eens op de site van de sprookjesmolen daar staat heel veel info op over dit gebied.

Pelhřimov en Graltena vinden dit leuk/interessant.
  6. De rodelbaan in Mlade Buky
    Adršpach
    Stachelberg bunker en uitkijktoren
    De nieuwe loopbrug bij Janske Lazne (gaat deze zomer open)
    Er zijn ook diverse jaarmarkten

Graltena vindt dit leuk/interessant.

Deel deze pagina