Action in Tsjechië

Topic in 'Wonen & Werken' gestart door Morris2016, 24-01-2020.

1. Hallo, laatst las ik dat er filialen van Action in Tsjechië komen. Vier stuks nog wel.

Nu is mijn vraag, waar komen deze filialen?

2. Jammerrrr!

3. kuurgast

kuurgast Donateur

Nizozemský diskont Action míří do Česka.
    Nederlandse discount Action is op weg naar Tsjechië.

De internationale keten van discount non-food winkels Action breidt zich uit naar Tsjechië. De eerste winkels gaan in april open. Tegen het einde van de zomer volgen nog drie winkels.

De Tsjechische markt zal worden bevoorraad vanuit een distributiecentrum in Polen. Daarom komen er de eerste vestigingen in Oost- en Midden-Bohemen en niet in Moravië. Action is niet van plan om een distributiecentrum in Tsjechië te bouwen. Tegen het einde van het jaar zullen 100 werknemers werken voor Action in Tsjechië.

Bron euro.cz.

Ze hebben iig een website: action.com/cs-cz/home.

Morris2016 vindt dit leuk.
  4. Vanmorgen onderweg naar mijn werk zag ik een truck van Action rijden bij Liberec, misschien komt er daar wel 1.

PuNkEnStEiN en Morris2016 vinden dit leuk.
  5. Ik ga duimen, dat hij doorrijdt naar Plzn!

PuNkEnStEiN vindt dit leuk.
  6. Wij gaan af en toe naar de Action in Dresden, is eind vorig jaar geopend.
    Het mooie is dat ze daar hetzelfde verkopen als in Nederland, voor mij vooral de muntendrop, Wilhelmina pepermunt en……...Frietsaus……..

Morris2016, bruinh en dennuzzz vinden dit leuk.
  7. Leuke winkel hoor, de Action. Laat maar komen, dan is die er alvast als wij komen. Aangezien de verkoopprijs van al die leuke dingen al erg laag is, vraag ik me af wat het dan daar moet kosten:lmfao::lmfao:

8. Ik denk dat het prijsverschil met Nederland en Duitsland miniem dan wel dezelfde prijs is.
    Als je kijkt naar bijvoorbeeld de DM, prijzen zijn hoger dan in Duitsland.

9. ja dat moet wel, DM in Duitsland is echt goedkoop. DM in Tsjechie is dus duurder? Dat wisten we niet.

10. kuurgast

kuurgast Donateur

Laatst bewerkt: 02-02-2020
    petra en Morris2016 vinden dit leuk.
  11. IMG_20200204_142053.jpg
    Voor de gene die het niet meer houden van de spanning, hier komt de Action.

12. Ik vind de DM in Tsjechie ook niet echt duur hoor...

13. nee zeker niet!!

14. Als je kan, vergelijk het eens met de DM in Duitsland.

15. DM is de drogist?

https://www.dm.cz/

A.Smit vindt dit leuk.
  16. ik weet het niet.........., leuk dat er Action's komen in Tsjechië. In Nederland is het een goede formule.
    Maar je ziet ook veel winkels failliet gaan, door zulke winkel, dat is net als met aliexpress. ik moet toe geven dat ik zelf ook daar koop en bestel en me ook realiseer, dat hierdoor andere winkel niet het hoofd boven water kunnen houden.

Morris2016 vindt dit leuk.
  17. Ja, het is heel dubbel!

18. jawel, het gaat gebeuren
    IMG_20200301_160109.jpg

kuurgast, A.Smit en Tsjechie.net vinden dit leuk.

Deel deze pagina