Accomodaties in fotogalerij ??

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ik vroeg me af of er niet in de fotogalerij een groep met accomodaties in Tsjechie kan worden toegevoegd ???

Het is erg leuk en makkelijk om via internet opzoek te gaan naar een vakantiehuisje / camping / hotel in Tsjechie, maar meestal zijn er op internet site's maar weinig foto's beschikbaar van zo'n accomodatie. Neem nou de site's van Topic Travel of Happy Home... meestal staan er maar 1 a 2 foto's per huis op en dan vaak nog genomen uit de meest gunstige hoek....
Zou het niet leuk zijn als er een fotoalbum kwam met "normale" foto's van vakantiewoningen / hotels / campings in Tsjechie, zodat wij, als internet zoeker een beter en reeeler beeld krijgen van zo'n accomodatie ???
 
Je bedoelt foto's, gemaakt door Forumleden?

Een foto-album van alleen accommodaties zie ik niet zo zitten. Zover ik weet heeft nog niemand foto's van acco's in de fotogalerij geplaatst.

Maar zouden er meerdere foto's van accommodaties in de fotogalerij staan, dan kunnen we natuurlijk wel een aparte foto-album aanmaken.
 
Misschien hebben leden die foto's nog niet geplaatst omdat er geen foto-album is om ze in te plaatsen ??
 
Dat denk ik niet. Iedereen kan nu al foto's van accommodaties in hun ledenalbum plaatsen, maar dat gebeurt niet of nauwelijks.

Maar als er meerdere mensen zijn die behoefte hebben aan een foto-album met accommodatiefoto's dan maken we dat toch aan
smile.gif


Heb je zelf een aantal accommodatiefoto's die je zou willen plaatsen?
 

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Hoi Arno,

In de achterliggende gedachte kan ik mij helemaal vinden. Het is inderdaad waar dat mensen vaak een huisje boeken op basis van een (enkel) mooi plaatje en een globale omschrijving.
Wij hebben hier op het forum echter gesteld dat het maken van (duidelijke) reclame niet is toegestaan. Dit om te voorkomen dat het forum een handelsplaats wordt voor accomodaties en andere (onroerende) zaken. Je voorstel draagt daar juist toe bij en dus doen we 't maar niet.
laugh.gif


't wordt hoog tijd dat de diverse reisorganisaties hun fotobetsanden gaan uitbreiden... Vroeger, toen we alleen de beschikking hadden over reisgidsen, was de ruimte natuurlijk beperkt, maar nu we internet hebben zouden ze ons toch veel meer informatie en foto's moeten kunnen bieden. Of is dat juist hun tactiek ?
confused.gif
 
Heb zelf wel foto's van 2 accomodaties....

Afgelopen zomer hebben we een huis gehuurt in de buurt van Ceske Budjovice, van dat huis hadden we alleen een foto gezien van de buitenkant. We hebben dit huis gehuurt omdat het eigelijk nog maar 1 van de weinige huizen was die in de week dat wij iets zochten vrij was.
We verwachtte er niet zo heel veel van, maar toen we daar aankwamen kwamen we in een prachtig huis, het was veel mooier dan we eigelijk verwacht hadden.
Ik kan me goed voorstellen dat mensen ook het omgekeerde meemaken.

Over 4 weken gaan we ook weer naar een huis in Zuid Bohemen, ook van dat huis hebben we alleen een foto van de buitenkant gezien.... weten dus eigelijk weer niet wat we moeten verwachten..... (op zich ook wel leuk natuurlijk).

Ik lees alleen op dit forum, bij accomodatie's regelmatig berichtjes van mensen die opzoek zijn naar een bepaald huis/hotel of een camping...
Dus zodoende dacht ik dus, als er leden zijn die foto's plaatsen van die accomodaties en iemand zoekt iets in Tsjechie, dan kunnen ze eerst in dat foto-album gaan zoeken en vervolgens contact opnemen met de plaatser van die foto, inplaats van nu, eerst zeggen wat je zoekt en vervolgens foto's toegemaild te krijgen van mensen die er geweest zijn...
 
Pasqual schreef:
Hoi Arno,

In de achterliggende gedachte kan ik mij helemaal vinden. Het is inderdaad waar dat mensen vaak een huisje boeken op basis van een (enkel) mooi plaatje en een globale omschrijving.
Wij hebben hier op het forum echter gesteld dat het maken van (duidelijke) reclame niet is toegestaan. Dit om te voorkomen dat het forum een handelsplaats wordt voor accomodaties en andere (onroerende) zaken. Je voorstel draagt daar juist toe bij en dus doen we 't maar niet.
laugh.gif

Tja daar zit natuurlijk ook weer wat in....
crazy.gif

Al zijn mijn gedachten juist om bepaalde accomodaties ook van een andere kant te laten zien...(er zitten vast ook nadelen aan bepaalde accomodaties..)
 
Pasqual schreef:
Hoi Arno,

.......

't wordt hoog tijd dat de diverse reisorganisaties hun fotobetsanden gaan uitbreiden... Vroeger, toen we alleen de beschikking hadden over reisgidsen, was de ruimte natuurlijk beperkt, maar nu we internet hebben zouden ze ons toch veel meer informatie en foto's moeten kunnen bieden. Of is dat juist hun tactiek ?
confused.gif

Jah, dat is hun tactiek. Het is juist de bedoeling om zo simpel, duidelijk en goed beeld te krijgen van de vakantiewoning. Dat bereik je niet, althans volgens de meeste reisorg., door véél foto's te plaatsen. Daarnaast kost het te veel ruimte en data om deze foto's te plaatsen, zeggen ze...
crazy.gif
 
Zelf vind ik het rampzalig lastig om via internet een huisje uit te moeten kiezen. Eenmaal heb ik het gedaan, via een site die best wel veel foto's en ook een plattegrond bevatte, maar toch was het in werkelijkheid veel kleiner/met meubels volgepropt dan ik op de (best waarheidsgetrouwe) foto's kon zien. Waar ik eigenlijk het meeste aan zou hebben, is de persoonlijke noot van mensen die er geweest zijn: hoe was het huisje nou eigenlijk? Maar dan kom je weer op 't punt van betrouwbaarheid; de eigenaar zou zelf op verschillende namen een evaluatie kunnen schrijven. Moeilijke zaak dus.
 
Wij hadden juist het tegenovergestelde... we zochten op het laatste moment nog een huisje voor een bepaalde week in Tsjechie, dus eigelijk hebben we het eerste het beste genomen wat we tegen kwamen uit een al niet al te grote keus.... Toen we daar kwamen vielen we van de ene verbazing in de andere, echt een schitterend huis, lekker groot (met z'n 2en), licht ingericht, mooie grote badkamer, heerlijke tuin..... Dat hadden we dus niet verwacht toen we boekte....
 
Bovenaan