Accommodatie in/rond Praag gezocht

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ik ben op zoek naar een accommodatie (appartement, flat, huis of camping) voor 5-7 personen in Praag of heel dicht in de buurt van Praag. We hebben niet veel plaats nodig. De periode dat we hier zullen verblijven is 12-15 september.
Iemand suggesties?
 
Hotel Hunacek in Zbuzany tegen Praag aan is heel betaalbaar. Er is een bushalte voor de deur in 10 min. sta je bij de metro ingang Luka daar vandaan is het ongeveer 20 min naar het centrum van de stad. Ze hebben een parkeerplaats achter een poort die s,nachts op slot is. Vriendelijke mensen en nette eenvoudige kamers.

Groet Adri.
 
na een week in Karlovy vary gaan we naar (omgeving) Praag zodat we die vaker kunnen bezoeken.
nu ga ik nog op zoek naar een hotel/pension in de omgeving van Praag. voor vanaf 4 sept voor 1 weekje,

dat zal wel lukken hoop ik, maar tips zijn altijd welkom
groetjes
 
Ik ken het niet, weet ook niet waar het ligt, maar wij zaten 4 weken geleden in Hotel Roma aan de Ujezd (ook aan die kant vd Moldau, tegenover de kabelbaan naar de Petrin). http://www.hotel-roma-prague.com te boeken via de Jong Intra vakanties op www.praag.nl Het 4-sterren hotel is ons erg goed bevallen: mooie enorm grote kamer, lekker rustig, goede service (toch een gratis kinderbedje op de kamer), prima ontbijt, aquarium m et haai in delobby (grote attractie voor ons dochtertje!) en op loopafstand van alles! Prijzen zijn volgens mij wel vergelijkbaar als je met eigen vervoer komt, maar je kunt bij hen ook boeken in combinatie met vlucht.
Ik wil nu al weer terug als ik dit lees...:snotter:
Groetjes, Rianne, die nog niet eens klaar is met de vakantiewas maar nu alweer heimwee heeft naar Praag...
 
Ik heb geen ervaring met dit hotel/pension Hermanova. Wel wordt Hermanova door veel Nederlandse reisorganisaties aangeboden. Toen ik nog bij een reisorganisatie werkte werd pension Hermanova vaak geboekt door mensen die naar Praag gingen. Denk dus, dat het goed is.

Een officiele website heb ik niet gevonden.

Als je er niet uit komt weet ik ook wel een goed hotel.
 
op praag.nl staat het hotel ook dus zal wel goed zijn, een ander hotel is ook goed maar het moet wel ongeveer 5 nachten voor 120 euro zijn want meer geld hebben we niet te besteden.
 
hee noekie,

waarom ga je niet in ene hostel,dit is veel goedkoper !!!!
(tenzij je met oudere mensen gaat natuurlijk)
Gerben(mijn man) en tiny(onze dochter) zijn deze zomer 6 dagen naar praag geweest,en voor €170,- (samen dan)waren ze klaar met ontbijt (simpel)
ze hebben ook verschillende kamers,2 persoons,en groepskamers
(het hotel wat jij beschrijft kost al €250,- p.p voor 5 dagen,hier zit dan wel het vliegtuig al bij)
Ik ben op de beoordelingen van klanten af gegeaan en dan kwam deze als beste uit de bus.(en het was er erg gezellig,en vriendelijke mensen)
ze kunnen je ook van het vliegveld afhalen,dit kosten ongeveer €17,- voor hun beide
De verbinding met het centum is heel goed,je kan het lopende doen(15 minuten)en met de bus die voor het hostel stopt.
hier is een link naar de site

www.hostelmarabou.com

Groetjes Rika
 
en s'avonds vonden ze het heel erg gezellig daar, leuke mensen ontmoet uit alle landen van de wereld.
de 1 beleeft dit,de ander beleeft dat het was echt heel heel leuk.
kijk gerben was dan iets ouder )33 jaar,en tiny 13 jaar) maar ze hebben genoten van de studenten die onderling(al kenden ze elkaar niet eens) met z'n allen af gingen spreken wat ze s'avonds gingen doen.
Aangezien jou leeftijd lijkt me dat heel gezellig,dat niet alleen maar mocht je s'avonds wel eens willen stappen dan ben je niet alleen.
groetels !!
 
Wij zijn nog op zoek naar een leuk pension of goed privat in de omgeving van Praag.
Het zou super zijn als het een beetje buitenaf in een dorpje o.i.d. ligt.
Liefst ten zuidwesten van Praag, Zodat we redelijk makkelijk met de trein o.i.d. (stukje met de auto naar een station rijden is geen probleem) naar Praag kunnen.

We zijn met 2 personen.

Alle tips zijn welkom.

Alvast bedankt!!

:cheers:
 
Bovenaan