Accommodatie gezocht Kerst 2011 nabij skigebied

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

kennissen van ons zijn op zoek naar betaalbare accomodatie in de periode eind december begin januari..
moet in of vlakbij het wintersportgebied liggen.
6 personen.

alle aanbiedingen graag per PM!!
 
omdat ik niet wilde dat men hier openlijk reclame voor de eigen toko ging maken, heb ik verzocht om e.e.a. per PM te doen.
U mag rustig weten dat er zich 8 belanghebbenden hebben gemeld.
Bij deze wil ik dan ook iedereen die de moeite heeft genomen om te reageren, bedanken.:top:
 
ik wist niet van het bestaan af van pm tot de reactie van punkenstein, heb na het bekijken hoe dat werkt het bericht alsnog via pm gestuurd. mocht ik iemand hiermee beledigd hebben dan excuses voor het feit dat ik kennelijk op uw tenen ben gaan staan.
verder is is het geen eigen toko, maar de toko van vrienden waar ik verder geen belang bij heb, dacht alleen een tip te kunnen geven hiervoor, maar ik begrijp uit de reacties dat dit niet gewaardeerd wordt, ik zal hier in het vervolg rekening mee houden
 
Nou, ik ben we bij met je tip hoor, en mijn dochter ook!

Ik heb je PM ontvangen en daar ben ik bij mee!

De opmerking over "eigen toko" hoef je je, wat mij betreft niet persoonlijk aan te trekken.

Degene die zich dit wel zouden moeten aantrekken, hebben toch een plaat voor het hoofd, gesteund door de eigen fanclub.:zwijg::denk::ja:
 

kuurgast

Donateur
Boya jouw laatste zin vindt ik een beetje flauw. Normaal valt het hier best mee met reclame maken voor eigen toko en zo niet dan wordt dat echt wel aangepakt. De ervaring leert dat als mensen een vraag stellen over accommodatie ze al heel snel meerdere aanbiedingen krijgen via PM.
 
Ik wil mijn verhaal wel onderbouwen, Kuurgast, maar dan via PM;)

Dit forum is idd een prima plek om accommodaties en fraaie toeristische plekjes te vinden. (dank trouwens voor jouw inbreng).

Ben benieuwd waar de nieuwkomers op dit forum voornamelijk naar zoeken. Oftewel, wat is de reden om op dit forum rond te struinen? Oeps, off topic..:bloos2:
 
ik wist niet van het bestaan af van pm tot de reactie van punkenstein ..... mocht ik iemand hiermee beledigd hebben dan excuses voor het feit dat ik kennelijk op uw tenen ben gaan staan.
Mijn tenen zijn ruimschoots voorzien van eelt en je stond er ook niet op, dus wat mij betreft zijn excuses niet nodig, IKeiren. ;)
Toen ik mijn opmerking plaatste, wist ik niet dat jij niet wist wat een PM is. Nu weet jij dat wel, dus was mijn reactie toch nog ergens goed voor... :lmfao:
 
Bovenaan