Accenture

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Nu lees ik vrij wat slechte reviews van oud medewerkers maar die zijn ook allemaal een paar jaren oud.

Beste MSU.

Gefeliciteerd met je nieuwe baan.

Of misschien ook niet. Kennelijk is de informatie over het bedrijf waarvoor je wilt gaan werken niet voldoende en is dat tijdens je sollicitatie niet genoeg uit de verf gekomen.
Waarom zou je uitgaan van de ervaringen van "oud-medewerkers"? Ervaringen van een paar jaren oud?
Als je de stap naar die nieuwe baan wilt nemen, dan moet je het zelf ervaren en niet op geklaag van jaren terug.

Gewoon je eigen pad volgen, of dit pad niet inslaan.

Succes!

Tenzij je natuurlijk weer Veronica Veenstra blijkt te zijn!:confused:
 
Beste MSU.

Gefeliciteerd met je nieuwe baan.

Of misschien ook niet. Kennelijk is de informatie over het bedrijf waarvoor je wilt gaan werken niet voldoende en is dat tijdens je sollicitatie niet genoeg uit de verf gekomen.
Waarom zou je uitgaan van de ervaringen van "oud-medewerkers"? Ervaringen van een paar jaren oud?
Als je de stap naar die nieuwe baan wilt nemen, dan moet je het zelf ervaren en niet op geklaag van jaren terug.

Gewoon je eigen pad volgen, of dit pad niet inslaan.

Succes!

Tenzij je natuurlijk weer Veronica Veenstra blijkt te zijn!:confused:


Bedankt! Nee, of misschien ook wel en is het allemaal te snel gegaan want het gehele proces ging vrij snel.
Daarom twijfel ik ook. Er zijn veel negatieve oudere berichten maar dat is inmiddels een aantal jaren geleden dus alles kan nu prima geregeld zijn. De recruiter waarmee ik contact had deed eerst zelf ook een van deze banen die ik ga doen (maar voor een andere opdrachtgever) en die was enthousiast. Ik ben vooral meer bang dat het contract straks erg tegenvalt. Boetes, concurrentiebeding oid. Dat soort gevallen.

Sorry, van Veronica heb ik nog nooit gehoord. Ben vrij nieuw hier op het forum :)
 
Bovenaan