Abonnement Tsjechische satelliet-tv in Nederland

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo, ik weet dat hier al zulke topics waren en had ze doorgelezen, maar vond niet echt antwoord op mijn vraag. Ik wil graag cz televisie hier in nederland, ik weet al wat voor schotel ik nodig heb enz maar hoe zit het met abo voor deze televisie, hoeveel kost dat als ik het in tsjechie koop en welke is het beste? :)
 
Ok dank je dieter, maar gaat om TV, dus echt kijken op de televisie. :)
Curious, dank je, ga het even doornemen.
 
je koopt in tsjechie schotel, receiver, skylink kaart en je installeert het in NL en je kunt tsjechische tv kijken... simple.
 
Ik heb het apparatuur hier in nederland gekocht ( SAB Titan II HD Combo ) en in Tsjechie het kaartje gekocht voor KC 1000 van skylink (vroeger CS link ) en daar op een adres geregistreerd en we moesten het bewijs van het betalen van het kijk en luistergeld (konsesionarsky poplatek) ook overhandigen en we betalen jaarlijks rond de KC 300 en we zijn zeer tevreden.
 
Risak en kaca, dus het kan ook met een ontvanger van Nl alleen die kaart halen? Alleen hoe is het m etdie registratie, want ik hebin CZ geen adres meer......zou dat een probleem zijn?
 
Bij ons was het een voorwaarde dat we een tjechisch adres voor registratie hadden in verband met het bewijs van kijk en luistergeld op dat adres en via dat adres betalen we elk jaar 300 kc. kijk wij wonen niet op dat adres, maar het is een familielid zonder schotel dus was voor ons simpel. misschien zijn er uitzonderingen bij Skylink, dat moet je bij hun even informeren.
nou veel succes en ik hoop dat je er wat aan heb en als je wat wil weten, gewoon vragen.
 
Bovenaan