Horeca Aanbevolen restaurants omgeving Brno?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hartelijk bedankt Petty! Daar gaan we zeker lekker eten nadat ik de menukaart heb bekeken. We zijn van plan om bij Penzion Eva Karlinova te verblijven, dat is je vast wel bekend. Kan je daar ook lekker eten?
 
Beste forumleden,
Nog maar een kleine twee weken en wij mogen voor de derde keer naar het mooie Tsjechië. :wow: Omdat wij opnieuw naar een voor ons onbekende omgeving gaan (Breznik, regio Brno, Zuid Moravië), vraag ik jullie suggesties waar lekker te kunnen eten. Schroom niet te reageren. Smaak is nu eenmaal heel persoonlijk en ik zal de laatste zijn jullie ergens op aan te spreken. Als "tegenprestatie" vermelden wij uiteraard ook onze ervaringen met waar je volgens ons beter wel of juist niet heen kunt gaan. Alvast bedankt en wacht jullie reacties af. :cheers:
 
Ik heb niet het idee dat het nou storm loopt qua reacties. Hoe komt dat eigenlijk? Is Moravië "not the place to be" als het om Tsjechië gaat? Kan het mij niet voor stellen. Heb het Tsjechië boek van Stoks weer uit de bieb gehaald en het voorspelt weer een mooie vakantie te worden :ja:
 

kuurgast

Donateur
niet het idee dat het nou storm loopt qua reacties. Hoe komt dat eigenlijk?
Eindelijk zomerse temperaturen. :D

In Březník zijn 2 mogelijke eetgelegenheden, zie gemeentewebsite.
Restaurace Na Valech bij Zámek Náměšt nad Oslavou.
Pizzerie Peperone en Na statku in hetzelfde Náměšt nad Oslavou.

Enkele waarvan je rustig de kaart mag vertalen:
Restaurace U Ševčíků‎ in Tetčice.
Restaurace a penzion "Rozsocháč" en Pizzerie a restaurant ‘U Radnice’ in Rosice.
Restaurace Dělnický dům in Zastávka bij Brno-venkov.
Deze adressen puur op het wereldwijdeweb gevonden dus geen ervaring mee. :lezen:
 
Bovenaan