65+ camping in de buurt van Praag gezocht

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Waarde forumvrienden,

Voor mijn zeer gewaardeerde familie zoek ik in of in een grote omtrek van Praag een camping voor 2 lieve mensen 65+.
Zij reizen met auto en caravan.
Rust, natuur en stroom zijn een vereiste.
Maar vooral Praag binnen handbereik.
Ik heb opgeschept dat dit voor mij een fluitje van een cent zou zijn, maar ik heb eigenlijk geen idee.
Tijd: juni.
Lieve vrienden, stel mij niet teleur en kom op met de mooiste campings die er zijn.

Groet van een gelukzalige Kukel.
 
Natuurlijk zijn er meer campings geschikt voor 65 plussers. Maar rust en natuur daar zitten wij wel middenin. De naam Kukle staat voor het natuurgebied/bos waar wij wonen.
 
Camping Tranzit in Malin bij Kutná Hora is een heel rustige, kleine en lieflijke camping.
Helaas is de website blijkbaar 's winters niet in de lucht.

De camping ligt 300 meter achter het hoofdstation van Kutná Hora.
De reis per trein naar Praha Hlavni Nadrazi (Praag Centraal Station) duurt 1 uur en kost ongeveer 5 euro retour.

Naast de goede bereikbaarheid van Praag is Kutná Hora zelf ook een bezoek meer dan waard.
Zie deze topic
 
Ik had meer reacties verwacht.
Helaas. Het is niet anders.
Het lijkt er op dat het forum op sterven na dood is.
Alleen niet terzake doende onderwerpen vinden gretig aftrek (waar ik regelmatig aan deelneem).

Groet van een teleurgestelde Kukel.
 
Ik had meer reacties verwacht.
Helaas. Het is niet anders.

Waarom verder zoeken als je de juiste camping hebt gevonden?
Op een gegeven ogenblik zie je door de bomen het bos toch niet meer.
 
Ik had meer reacties verwacht.
Helaas. Het is niet anders.
Het lijkt er op dat het forum op sterven na dood is.
.....
Groet van een teleurgestelde Kukel.
Na twee dagen lijkt dat me wel een erg voorbarige conclusie, kukel. :stout:

Zolang dit forum bestaat, zijn er wel eens vragen langsgekomen die (bijna) niet, of niet meteen, beantwoord werden. Is daarmee dit forum op sterven na dood? Kom nou toch, kukel; bewaar je teleurstelling nou maar voor zaken die het ècht verdienen.... ;)
 

char

† In Memoriam
Kukel, waarde vriend,
65+ campings bestaan niet!!..
Hebben ook geen bestaansrecht!!..
Het zou pure discriminatie zijn:
65+ mensen afzonderen van het normale leven...:lmfao:...
Je oude vriend,
Char.
 
Waarde vriend,
Ik bedoel daarmee niet dat er alleen maar 65+ zouden moeten staan, alleen de leeftijd gaf ik aan.
Maar dat weet je wel.
Ik had stromen van reacties verwacht van mensen die dat voor 65+ wel een ideale camping zouden vinden. Praag makkelijk bereikbaar, mooie omgeving, restaurantje en winkel in de buurt, mooie wandelomgeving etc.
Niets van dit al.

Maar ja, het geeft niet, ik kom er zelf wel uit.
 
Bovenaan