30 april 2014 Meimeeting in Dolni Lanov

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Vodnik

† In Memoriam
Deze ontmoeting is ook meer afgestemd op de nederlandse vakantiegangers (heel onbeleefd door in CZ wonende NLders "badgaste" genoemd :zwijg:)

Een meeting van "lokale" NLders is een paar jaar geleden in Praha geweest, misschien goed voor een herhaling?
 
De meeting is voor iedereen. Er komen dus ook mensen die in Tsjechie wonen. Dat het in de meivakantie is, komt omdat tijdens de eerste meetingen wij nog niet in Tsjechie woonden en het dus in een vakantieperiode moesten organiseren.
 

Vodnik

† In Memoriam
Zoals myrte al opmerkte is 30-4 een woensdag en dat is voor de werkenden in CZ een gewone werkdag.
Ik wil Jan helemaal niet in de wielen rijden en Punk, ik heb indertijd die bijeenkomst in Praha georganiseerd, wil dat wel weer doen maar dan "op (tijd)afstand" van Jan z'n meeting in Dolny Lanov.
 
Als je je bij de Nederlandse ambassade in Praag aanmeldt, kun je op 30 april daar koningsdag (is dat tegenwoordig denk ik) vieren... ook een soort ontmoeting van Nederlanders wonend in Tsjechië lijkt me :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Baan
Begrijp ik, Vodnik. :ja:
Ik zei het eigenlijk alleen maar om te voorkomen dat het topic over de inmiddels toch wel traditionele Dolni Lanov-meeting wordt "vertroebeld" door een discussie over een andere meeting...
 
  • Leuk
Waarderingen: Baan
Als je je bij de Nederlandse ambassade in Praag aanmeldt, kun je op 30 april daar koningsdag (is dat tegenwoordig denk ik) vieren... ook een soort ontmoeting van Nederlanders wonend in Tsjechië lijkt me :D

Koningsdag is op een andere datum , en wel op 27 april maar dan is het zondag.
Dus gaan ze dat zaterdag er voor de 26e vieren in Nederland, wat Tsjechië doet weet ik niet.:D
 
jammer, wij vertrekken de 29e juist weer naar Nederland, maar er komen nog meer kansen, bij voorbeeld volgend jaar.
 
Idd, dit jaar zijn wij dan ook nog in NL maar wij hebben vorig jaar wel genoten en hopen die meeting volgend jaar weer mee te kunnen maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Baan
Ons (Cor en ik) hotel in Kutna Hora is weer geboekt.
En nu maar hopen at we onze privechauffeur weer zo ver krijgen dat hij ons op 30 april naar Dolni Lanov wil rijden...
Ik verheug me er wel op....
 
  • Leuk
Waarderingen: Baan
Mooi dat de aanmeldingen beginnen te komen. Op dit moment zijn wij op vakantie in Nederland en is het internet op het vakantieadres niet zo denderend, maar ik zal toch binnenkort een poging wagen met aanmeldingen, programma e.d. En dan in een nieuw topic.
 
Bovenaan