13 daagse huwelijksreisje naar mijn vaderland…

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

MartinaK

Moderator
MartinaK mag zo langzamerhand wel een mooie medaille krijgen! Fantastisch hoor, je bent een geweldige ambassadrice van Tsjechie met al die prachtige bijdragen, mijn complimenten! :thanx:
Ha ha ha… deze heb ik vroeger gehoord door mijn Nederlandse vrinden… dat wij drie ambassades bureaus in Nederland hebben… een in den Haag, tweede in Amsterdam en de derde niet officieel in Hoofddorp.

Wel, ik houd van Tsjechië, zeker, dat is mijn vaderland, maar thuis vul ik in Hoofddorp. Ik vind belangrijk, dat jullie goede informatie hier krijgen en openlijk en waar. Ik ben meer dan 28 jaren in Tsjechië wonde, maar ook in andere landen, door mijn werk. Met onze hobby van geschiedenis en fotograferen, kan ik hier iets jullie vertellen. Nu, door huwelijk met mijn Nederlandse man, ben ik geslaagd in inburgering cursus, kan ik de Tsjechië cultuur en dingen met Nederlandse ogen zien… dus wij hebben met mijn man samen erg gezeglijke tijd en veel fun!

En toch bedankt jullie voor complimenten… wij gaan samen door….….:eu::eu::eu:
 

MartinaK

Moderator
Een prachtige reis en ik heb hierdoor weer nieuwe inspiratie gekregen voor een reis naar jouw vaderland. Mooie foto's, technisch ook goed uitgevoerd. Een groot compliment!


Leuk om te horen, dat je hebt de inspiratie van mijn verhaal gekregen. Dat was precies mijn bedoeling, liever hier het programma bijvoorbeeld voor 10 of 13 dagen beschrijven, dan de individuele plaatsen of kastelen.

Zelf vind ik plaats “Peklo” bij Nové Meston ad Metuji het beste en bijzondere plaats voor fotografen, die voor de natuur houden. Ik heb net de vakantie in Tsjechië geboekt, daarvoor gaan wij samen, met mijn man, vier dagen in het end van september hier verblijven en de prachtige gekleurde bladeren en de bomen fotograferen.
 
:top: Prachtig reisverslag, wat heb je er een werk van gemaakt, geweldig! Leuk om te lezen, in sommige gebieden zijn we afgelopen voorjaar geweest, alleen hebben we heel wat mooie dingen gemist als ik jouw verslag lees ;)
 
Bovenaan