Penzion Camping Czechia - Bukovina u Čisté

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Beste mensen, mijn naam is Kessels Danny en nog 2 weekjes woonachtig in België.
Een prachtige vrouw naast mn zij genaamd Carla en 2 schatten van kinderen gaan me vergezellen naar ons nieuwe thuis in Tsjechië, meer bepaald in het prachtige Bukovina.
De echte kenners weten direct over welk plekje we spreken en is de link snel gelegd.
Natuurlijk gaan we dit niet alleen doen, maar samen met nog 2 andere koppels.
Ik hoop een fijne tijd te hebben op dit forum en kijk ernaar uit om jullie te begroeten.

Grts

Onze website: www.penzion-camping-czechia.com
 
Laatst bewerkt door een moderator:
succes

nog even. met drie koppels, lastig, wel te doen, maar afspraken zijn zo belangrijk en je er ook aan houden???
 
Wat leuk! Gaan jullie ook mee doen met Ik Vertrek? Zou leuk zijn als ze weer daar filmen.
Hun nieuwe programma van Ik Vertrek in koppels?
 
Nee we gaan niet meedoen met ik vertrek. De plaats is helaas heel veel in verval gelaten en er is echt veel werk aan.
Niet tegenstaande is de cantine al klaar voor gebruik en vanaf 1 februari open. Hopelijk zien we jullie is verschijnen
 
Ik denk dat je daar verstandig aan doet, pannekoek. Gewoon de dingen rustig in je eigen tempo op poten zetten, niet met een sensatiezoekende televisieploeg die constant in je nek loopt te hijgen.;)
 
Ik zag jullie (tenminste ik denk dat jullie het waren) voorbij komen op FB in een voorstelrondje.
Komende vrijdag open. Heel veel succes !!
 

dennuzzz

Donateur
Een ik vertrek reportage kan wel veel klandizie opleveren en het verschil maken tussen overleven of kopje onder gaan.....
 
Ach ach, dat zou wel heel triest zijn. Wat een pech. Vol enthousiasme aan iets nieuws beginnen en dan blijven door omstandigheden waar je niets aan kunt doen, de inkomsten weg. Vind ik echt zooo lullig voor deze mensen... :snotter:
 
Nou ja Bukovina is al tig keer van eigenaar veranderd.
Je vraagt je op gegeven moment af wat daar dan de reden van is.
De prijs is niet echt Tsjechisch, zeg maar ronduit hoog.

Studio voor 1 tot max 4 personen (1 dubbel bed en 1 slaapbank) met eigen keuken en badkamer per persoon per nacht 875 kc 35 euro
 
In juli 2009 is de camping geopend door Ellen Bekkers en Gerben Clements.
in 2016 kwam de camping op "Ik vertek" en werd die gerund door Floor van Donselaar en Gerrieke Grootemarsink
In 2019 hebben 3 koppels uit België zich met de camping bezig gehouden maar dat heeft dus nog geen jaar geduurd.

Wie gaan de volgende zijn?
 
De twee dames van Ik Vertrek hebben twee zomerseizoenen gedraaid. Tussendoor is er ook nog een Belgisch-Nederlands stel geweest. Dit was ongeveer twee maanden. De drie koppels zijn er samen ongeveer een maand geweest. Van half december 2019 tot begin februari 2020. Daarna is één koppel doorgegaan tot begin mei.
 
Bovenaan