Action in Tsjechië

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

kuurgast

Donateur
Nederlandse discounter Action komt naar Tsjechië

De internationale keten van discount non-food winkels Action breidt zich uit naar Tsjechië. De eerste winkels gaan in april open. Tegen het einde van de zomer volgen nog drie winkels.

De Tsjechische markt zal worden bevoorraad vanuit een distributiecentrum in Polen. Daarom komen er de eerste vestigingen in Oost- en Midden-Bohemen en niet in Moravië. Action is niet van plan om een distributiecentrum in Tsjechië te bouwen. Tegen het einde van het jaar zullen 100 werknemers werken voor Action in Tsjechië.

Bron euro.cz

Ze hebben iig een website: action.com/cs-cz/home.
 
ik weet het niet... leuk dat er Actions komen in Tsjechië. In Nederland is het een goede formule.
Maar je ziet ook veel winkels failliet gaan door zulke winkels, dat is net als met aliexpress. Ik moet toegeven dat ik zelf ook daar koop en bestel, en me ook realiseer dat hierdoor andere winkels niet het hoofd boven water kunnen houden.
 

kuurgast

Donateur
Sinds 27 augustus is Action Hradec Králové open, naast de Pennymarkt en OBI.
Ook Action Kladno in winkelcentrum NC OAZA Kladno is die dag open gegaan.
3 September is de opening van Action in Parada Shopping centrum van Frýdek-Místek en Action bij de Kaufland, OBI in Opava.
10 september is de opening van Action bij de OBI van Avion Shopping Park Ostrava.
De website is ook klaar action.com/cs-cz + laatste nieuws op facebook.com/Action.CZE.
 
Eindelijk!:lache: :lache:
Geen leven zonder de Action.
Wat zou Tsjechie zijn, welk leven zouden de inwoners hebben zonder goedkope meuk .
Leuk bordje trouwens: "HOME". Zonder dat bordje ben je dus niet thuis.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan