Camping Bezdrev - Hluboká nad Vltavou

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo lezers,

Ik zit met een urgent probleem: we hebben met een groepje mensen gereserveerd op camping Bezdrev in Hluboká nad Vltavou, o.a. 3 bungalows. De communicatie gaat erg moeizaam, maar het komt er op neer dat de camping verlangt dat het hele bedrag van tevoren betaald wordt, maar ondanks al onze vragen per telefoon en mail niet doorgeeft hoe de betaling gedaan moet worden. Ik heb 2 vragen:
- heeft iemand ervaring met deze camping, en met de wijze van betaling?
- weet iemand in hoeverre deze camping uberhaupt betrouwbaar is? straks maken we een hoop geld over en blijken er geen bungalows beschikbaar te zijn ....

Ik hoop op reacties!

Cor

Re: Reserveren bij camping Bezdrev

wij zijn er vorig jaar wezen kijken , want deze camping ligt dicht bij onze vaste camping.
er zijn allemaal houten huisjes, erg klein als je het mij vraagt, maar de camping is verder wel leuk met een meer en je kan er ook bootjes huren.
wat betreft de betaling, daar weet ik eigenlijk niets vanaf.
groetjes m

Re: Reserveren bij camping Bezdrev

Op de foto's op deze webpagina is te zien dat er inderdaad huisjes staan. Bungalows is misschien naar Nederlandse maatstaven een te groot woord, maar het ziet er best gezellig uit...

Ik begrijp overigens niet waarom je iets wilt reserveren waar je helemaal geen informatie over hebt.
Dat zoek je toch uit voor je boekt?
crazy.gif


Re: Reserveren bij camping Bezdrev

misschien gaan we nog wel even kijken dit jar camping bezdrev ligt misschien net 2 km van ons af.
m

Kwamen vroeger - zaten in de buurt in een huisje van Tsjechische vrienden- vaak op deze camping zwemmen.
De huisjes (je kunt echt niet van bungalows spreken)zijn erg eenvoudig.
Je kunt er in overnachten, maar daar is ook alles mee gezegd.
Camping op zich is aardig, maar in het hoogseizoen erg druk en vol !

ik ben vorig jaar in dit dorpje geweest samen met mijn ouders en mijn vriend.....het dorpje vind ik niet leuk, het heeft geen gezellig centrum waar je genoeg restaurantjes vind om lekker te eten. er zit een grill-restarant, daar kun je wel heel lekker eten. het enige voordeel is dat het lekker dicht bij praag is en je er zo met de trein voor weinig kronen heen kunt, maarja lijkt mij dat t ook leuk is als je in het dorpje zelf je ook kunt vermaken, en vooral als je wat oudere kinderen hebt!!

groetjes myrthe

hoe is het sanitair op Bezdrev?

Hallo,

We hebben ons geïnformeerd naar camping bezdrev, maar er wordt ons 1 ding niet helemaal duidelijk.

Misschien is er iemand al eens geweest en zou ons kunnen vertellen of er douchedeuren of douchegordijnen aanwezig zijn?

groetjes, Daniëlla

volgens de foto's op de website geen.

Ja dit hadden wij ook al gezien, maar omdat er ook staat dat ze gerenoveerd hebben.

maar toch bedankt!!

groetjes Daniëlla

Het belangrijkste in de douche is dat er water is, en als het even kan nog warm ook. Al de rest is bijzaak..........:deuk:

Wij zijn er vorig jaar geweest en er zijn wel douchedeuren aanwezig.
Verder is het allemaal wel heel eenvoudig, er zijn douches, als je geluk hebt is het water ook warm.
Maar wij hebben er een heerlijke tijd gehad hoor. Lekker aan het meer met de caravan, prachtige omgeving en weinig camping regeltjes.
Je moet ervan houden.

Zijn er dit jaar nog kampeerders geweest op Camping restaurant Bezdrev in Hluboká nad Vltavou.
Heb net gezien op hun site dat ze een apart stuk hebben gemaakt in het meer met meerdere opblaasbare trampolines en klimbergen in het water.
Ben benieuwd naar ervaringen van andere kampeerders over deze camping en omgeving.
We twijfelen nog over deze camping of Kamp Bitov.

Ik ben niet op de camping zelf geweest maar heb wel eens gezwommen in het meer wat er bij is en daar een waterfiets gehuurd. Dat was alleen wel al in 2006. De camping zag er wel leuk uit en ook een mooie omgeving verder en dichtbij de cesky budejovice
 
Iemand die over deze camping wat recente info kan geven? Spreekt ons opzich wel aan maar ben erg benieuwd of er veel nederlandse gezinnen komen met tieners. Moeten de douche`s betaald worden? Is er warm water? Naar 8 jaar kamperen op een camping met soms wel meestal koud water willen we wat luxe :P
 
Bovenaan