Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Telč, zámek
rainbow

Telč, zámek

Hier mag je niet fotograferen, volgens de norse kaartjesverkoopster, en onterecht, want het is een van de mooiste van alle kastelen in Tsjechië. Gelukkig kneep de sympathieke gids een oogje dicht, zodat jullie nu kunnen zien hoezeer een bezoek wel waard is aan dit pareltje!
  • Leuk
Waarderingen: Baan
Hier mag je niet fotograferen, volgens de norse kaartjesverkoopster
:lache: Dat is toch niet meer tegen te gaan met al die mobile apparaten waar iedereen mee rondloopt.
Maaruh wat een mooie foto's en zoveel. :toppie:
 
We waren maar met z'n 4, gaan altijd buiten het toeristisch seizoen, en dan valt dat uiteindelijk wel te controleren. Grote verschil is dat de kaartjesverkoopster hardnekkig blijft volhouden dat het niet mag, en de gids er wel voor openstaat. Dit leverde haar een mooie tip op. Vorig jaar heb ik zelfs gepast voor een bezoek en zijn doorgegaan, omdat ik niet mocht fotograferen. Daarom heb ik deze keer mijn hart zo opgehaald en ben even flink doorgegaan. Ruimtes ook mooi opgesmukt door een bloemschikvereniging, wat het extra mooi maakte...
 
Prachtige foto's. Dit komt bij op mijn todo-lijstje. Hopelijk is die niet-fotograferen regel afgeschaft tegen dat ik er ben, want ik bezoek ook enkel bezienswaardigheden waar ik mag fotograferen.
 

Media-informatie

Categorie
Zuid Moravië
Geplaatst door
rainbow
Plaatsingsdatum
Aantal malen bekeken
1.490
Aantal reacties
3
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 beoordelingen

Afbeelding metadata

Apparaat
Canon Canon EOS 1200D
Opening
ƒ/3.5
Brandpuntsafstand
18,0 mm
Belichtingstijd
1/40 seconde(n)
ISO
1250
Flash
Uit, niet afgegaan
Bestandsnaam
IMG_0953.JPG
Bestandsgrootte
5,6 MB
Datum genomen
do, 07 april 2016 11:11 AM
Afmetingen
5184px x 3456px

Deel deze media

Bovenaan