Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Pravcicka Brana
Zelena

Pravcicka Brana

We hebben deze herfst dit bijzonder mooie naruurgebied ontdekt. En zoals met zo veel in Tsjechie; Wat is het prachtig en verstild in de herfst!!
Heel erg mooi Zelena! :top: Heb je de foto geshopt? Ik zie namelijk een soort van halo rond de rotsen en de mensen op de rots hebben geen schaduw.
 
Hoi Lina,

Ik heb er niks an geshopt. ik zou ook niet weten hoe ik dit zou moeten doen. Ik vond het wel heel mooi, maar ik weet niet waar het vandaan komt. Misschien doordat er een hoge luchtvochtigheid was? Ook op de foto van het vergezicht zie je heel veel vocht hangen. En op de panoramafoto is de 'halo' nog veel sterker.

Ik heb net een nieuwe camera, dus ik heb lekker lopen expirimenteren in Tsjechie. Ik heb voor het eerst een camera waar ik alles handmatig op in kan stellen. Ik ga binnenkort ook op fotografiecursus, wie weet leer ik er daar meer over.

Groetjes,
Kirsten
 
WOW.....wij hebben er ook wel eens gewandeld en we weten hoe mooi het is, maar hebben het nooit zo mooi op de foto gekregen als het in werkelijkheid was.

Jij komt wel heeeeeel dicht in de buurt.
wat ontzettend mooie foto's

groeten

Martin
 
Hoi Kirsten, ik zag inderdaad ook de halo op de panoramafoto. Het zou best eens de luchtvochtigheid kunnen zijn. En het maakt niets uit, zo wordt de foto nog mystieker wat mij betreft, ik vind het een hele mooie foto. Natuurlijk ga je wat leren op de cursus! Ik hoop nog veel meer mooie foto's van je te mogen zien, dus succes!
 

Media-informatie

Categorie
Noord Bohemen
Geplaatst door
Zelena
Plaatsingsdatum
Aantal malen bekeken
1.504
Aantal reacties
4
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 beoordelingen

Deel deze media

Bovenaan