Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

noodweer op komst ( 23 juli 2009 )
jan nijdam

noodweer op komst ( 23 juli 2009 )

Hier een foto zoals hij in de plaatselijke krant stond.
Dit is Hostinne.
Volgens mij zaten jullie op het moment dat de foto is gemaakt te eten in de hospoda.
 
De foto is genomen als je vanuit richting Chotvice komende het dorp binnenrijd, juist na het dwarsen van de spoorweg, dus voor je aan de brug komt.
 
Als je de schade en ellende niet meerekent is dit wel erg mooi om op foto's te zien.
Die verschillende kleurenringen in een ongelofelijke donderwolk.
 
Bijzondere foto. Weet je ook toevallig de naam van de fotograaf Jan?
 
Ik heb de foto doorgestuurd gekregen. Ik heb nog gekeken, maar kan geen naam van de fotograaf vinden.
Achteraf hebben we de baan van de storm bekeken en gezien dat wij ontzettend veel geluk hebben gehad. Waarschijnlijk is bij ons de windhoos door het hoogteverschil omhooggeduwd, waardoor bij ons de camping en ook het nieuwe dak gespaard zijn gebleven. In een bos op hemelsbreed ongeveer 2 kilometer zijn ook de bomen als lucifershoutjes afgeknapt. Ook Lisci Farma ligt hemelsbreed niet ver bij ons vandaan.
 
Jammer dat je de naam niet weet. Ik dacht in eerste instantie even aan de fotograaf van deze foto waar ook geen naam bij staat, maar nu ik ze net naast elkaar zag zijn het toch echt twee verschillende fotografen.
 
Lina wat toevallig,in Lazn Aurora stond deze foto van Macek als bureaublad op mijn pc in het internetcaf.Nu heb ik dus ook de site waar die op staat en nog meer mooie plaatjes.:)
Jan erg mooie foto.:top:
 

Media-informatie

Categorie
Leden Albums
Geplaatst door
jan nijdam
Plaatsingsdatum
Aantal malen bekeken
1.180
Aantal reacties
9
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 beoordelingen

Deel deze media

Bovenaan